Koleje Mazowieckie otworzyły oferty w przetargu na Wykonanie napraw w poziomie utrzymania P4 16 elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN76 wraz z pracami dodatkowymi i modyfikacjami. Zgłosiło się dwóch wykonawców.
Na sfinansowanie realizacji zamówienia mazowiecki przewoźnik przeznaczył 59 494 212,4 zł brutto.
Oferty złożyli:
- Konsorcjum: ZNTK Mińsk Maz., Pesa Bydgoszcz – 59 110 848 zł brutto
- Public Transport Service – 86 007 504 zł brutto.
Spółka wymagała aby poza stałymi naprawami P4 wynikającymi z DSU, wykonawca wykonał prace wykraczające poza stały zakres napraw lecz nie występujące w każdej naprawie składów (wymiana 20 kół monoblokowych i wymiana 20 kompletów tarcz hamulcowych) oraz uzupełnienie braków.
W ramach postępowania wykonawca będzie musiał wykonać we wszystkich pojazdach następujące prace modyfikacyjne:
- montaż kamer monitoringu odbieraka prądu
- montaż gniazda zasilania stacjonarnego pojazdu
- wdrożenie trybu parkingu
- wdrożenie funkji przeniesienia napięcia między ezt
- wymiana żarówek/reflektorów na LED
- wymiana urządzeń do podgrzewania/chłodzenia w kabinie maszynisty
- wymiana drzwi między kabiną a przedziałem maszynowym
- modyfikacja systemu informacji pasażerskiej polegająca na stałym podtrzymaniu systemu BIOS
- dodanie pojazdów do aplikacji dyspozytorskiej Consel
Zamawiający wymaga na każdy cały EZT po naprawie w poziomie utrzymania P4 udzielenia gwarancji jakości na okres 18 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego elektrycznego zespołu trakcyjnego.