Tylko jedną ofertę otrzymało PKP Intercity w przetargu na dostawę systemu informatycznego klasy CRM.
Na realizację zamówienia przewoźnik zamierza przeznaczyć 6 530 654,25 zł brutto. Jedyną ofertę w wysokości 9 242 375,47 zł brutto złożyła warszawska spółka YetiForce.
W ocenie PKP Intercity, system CRM zmieni oblicze komunikacji między przewoźnikiem a jego klientami. Dzięki niemu obsługa zgłoszeń podróżnych stanie się szybsza, a dzięki zgromadzeniu historii ich preferencji oraz interakcji z PKP Intercity w jednym miejscu, wsparcie będzie mogło być lepiej dopasowane do ich indywidualnych potrzeb.
Dodatkowo, dzięki centralizacji kanałów informacyjnych, komunikacja z podróżnymi zostanie uproszczona i spersonalizowana.
Nowy system ma również pozytywnie wpłynąć na jakość treści informacyjno-promocyjnych przekazywanych podróżnym. Pasażerowie będą otrzymywać informacje o ciekawych promocjach oraz atrakcyjnych kierunkach podróży, dostosowanych do ich preferencji.
Nowy CRM pomoże również zwiększyć rolę automatyki w procesach sprzedażowych, marketingowych i obsłudze podróżnych, a także będzie stanowić istotne wsparcie w pracach analitycznych, tworzeniu zindywidualizowanych prognoz i raportów.
Spółka planuje, aby CRM został docelowo zintegrowany z kilkudziesięcioma systemami oraz bazami danych PKP Intercity.