Program lojalnościowy w PKP Intercity? Jeszcze musimy poczekać

Program lojalnościowy w PKP Intercity? Jeszcze musimy poczekać

Rekordowe wyniki przewozowe nie motywują PKP Intercity do uruchomienia zapowiadanej od lata inicjatywy lojalnościowej. Na system, w którym pasażerowie zbieraliby punkty i wymienialiby je na nagrody, jeszcze musimy poczekać.

Cezary Nowak, rzecznik PKP Intercity, poinformował „Kolejowy Portal”, że uruchomienie programu lojalnościowego pozostaje w planach strategicznych spółki.

Trwają szczegółowe prace analityczne, będące wynikiem przeprowadzonego rozpoznania rynku. Spółka na podstawie tych analiz podejmie decyzje dotyczące sposobu i trybu realizacji projektu – dodaje Nowak.

Przypomnijmy, że na początku 2022 r. przewoźnik ogłosił RFI dotyczący wdrożenia Programu Lojalnościowego. Informację zwrotną, wraz z prezentacją dostępnych rozwiązań, przedstawiły cztery firmy.

Według wstępnych założeń, program lojalnościowy ma być dedykowany pasażerom podróżującym wszystkimi kategoriami pociągów, takimi jak TLK, IC, EIC oraz EIP. W zamian za zakupy biletów, uczestnicy otrzymaliby punkty, którymi mogliby opłacać kolejne zakupy biletów lub odebrać nagrody z katalogu. Planowany przelicznik punktów miał wynosić 1 zł = 3 punkty.

W katalogu nagród, PKP Intercity przewidywało nagrody rzeczowe, takie jak elektronika (pamięci USB, powerbanki, smartwatche), małe AGD (suszarki, żelazka, wagi, szczoteczki do zębów), akcesoria przydatne w podróży, nagrody z obrandowanymi logotypami PKP Intercity, bilety do muzeów, teatrów i instytucji kultury. Przewoźnik brał pod uwagę także nagrody wirtualne, takie jak dostęp do platform i serwisów z filmami i muzyką. Trzecim rodzajem nagród miały być darowizny dla instytucji charytatywnych.

Z udziału w programie lojalnościowym wyłączeni byliby pracownicy spółek kolejowych, korzystający ze zniżek z Ulgowych Usług Transportowych (UUT), oraz osoby podróżujące pociągami międzynarodowymi w komunikacji międzynarodowej.