Koleje Mazowieckie wysyłają Impulsy na przeglądy P3

Koleje Mazowieckie wysyłają Impulsy na przeglądy P3

Koleje Mazowieckie ogłosiły przetarg na wykonanie przeglądów P3 dwunastu elektrycznych zespołów trakcyjnych (EZT) typu 45WE, a także na przeprowadzenie niezbędnych prac dodatkowych i uzupełnienie ewentualnych braków.

Jak poinformował mazowiecki przewoźnik, w zakres przeglądu w poziomie utrzymania P3 wchodzi zespół czynności niezbędnych do osiągnięcia stanu technicznego i parametrów technicznych określonych w przepisach oraz warunkach technicznych odbioru elektrycznych zespołów trakcyjnych (EZT) typu 45WE i rodzaju przeglądu.

  • Prace wykonywane zawsze podczas każdego przeglądu, obejmujące szczegółowe sprawdzenie stanu technicznego przewidzianych w dokumentacji podzespołów i zespołów, połączone z ich częściowym demontażem z pojazdu, planowane wymiany podzespołów i zespołów, oraz naprawy zespołów i podzespołów wykonywane w wyspecjalizowanych warsztatach (zakres podstawowy, stały).
  • Prace wykraczające poza stały zakres przeglądu, zwane pracami dodatkowymi. Są to prace konieczne do wykonania w czasie przeglądu dla uzyskania stanu technicznego określonego w przepisach i warunkach technicznego odbioru, lecz nie występujące w każdym przeglądzie EZT. Te prace mają na celu zapewnienie prawidłowej eksploatacji lub obejmują inne nieprzewidziane prace, zależnie od potrzeb lub wskazane i zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający zamierza przeznaczyć dla jednego EZT kwotę w wysokości średnio do 65 000 zł netto.
  • Uzupełnienie braków, tj. brakujących wg dokumentacji konstrukcyjnej danego pojazdu kolejowego zespołów, podzespołów i części, oraz elementów wyposażenia. Zamawiający zamierza przeznaczyć dla jednego EZT kwotę w wysokości średnio do 10 000 zł netto.

 

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał inne czynności zgodne z DTR producentów poszczególnych elementów pojazdów, ewentualnie niewyszczególnionych w dokumentacji systemu utrzymania.

Za braki w wyposażeniu taboru uważa się elementy brakujące zgodnie z dokumentacją konstrukcyjną danej serii pojazdu kolejowego: zespoły, podzespoły i części, których wykaz ustala się komisyjnie z udziałem przedstawicieli obu Stron i Komisarza Odbiorczego w trakcie przyjęcia pojazdu do przeglądu lub ujawnione w toku przeglądu. Nie uznaje się za braki normaliów oraz elementów zaliczanych do galanterii taborowej.

Uzupełnienie braków, wykazanych w protokole zdawczo-odbiorczym przekazania EZT, odbywać się będzie po uzyskaniu zgody Zamawiającego i na jego koszt.

O wyborze wykonawcy zdecydują trzy kryteria:

  • Cena – 80%
  • Okres udzielonej gwarancji jakości na prace wykonane w ramach przedmiotu umowy w każdym elektrycznym zespole trakcyjnym (EZT) typu 45WE po przeglądzie – 10%
  • Termin wykonania przeglądu w poziomie utrzymania P3 każdego elektrycznego zespołu trakcyjnego (EZT) typu 45WE wraz z pracami dodatkowymi i uzupełnieniem braków – 10%

Przewoźnik wymaga wykonania przeglądu P3 każdego pojazdu 45WE wraz z pracami dodatkowymi i uzupełnieniem braków w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych.

Oferty można składać do 16 stycznia 2024 r.