Bilety Polregio są już dostępne w aplikacji mPay

Bilety Polregio są już dostępne w aplikacji mPay

W listopadzie zeszłego roku mPay i Polregio podpisały umowę na sprzedaż biletów za pośrednictwem aplikacji. Dziś, po dwóch miesiącach prac wdrożeniowych, bilety przewoźnika są już dostępne za pośrednictwem mPay.

Od dłuższego czasu stawiamy na rozwój zdalnych kanałów sprzedażowych, inwestujemy w naszą aplikację i stale zwiększamy dostępność biletów Polregiowszędzie tam, gdzie jest to możliwe. Jesteśmy największym polskim przewoźnikiem pasażerskim, dlatego w tym obszarze stoją przed nami szczególne wyzwania. Ścisła współpraca z tak innowacyjną spółką jak mPay jest więc nie tylko elementem strategii Polregio , ale to również naturalny dla nas krok w dobie szybko postępującej cyfryzacji i digitalizacji, które coraz mocniej wpływają na kolejne obszary naszego życia. A z naszych usług codziennie korzystają setki tysięcy pasażerów, musimy ułatwiać im życie i wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom – powiedział Adam Pawlik, prezes Polregio.

Polreegio , jako największy polski przewoźnik pasażerski, dywersyfikuje kanały sprzedaży swoich biletów. Pasażerowie przewoźnika coraz częściej decydują się na zakup biletu w formie zdalnej, czyli za pośrednictwem strony www, aplikacji mobilnej czy videomatów, a od dziś również w aplikacji mPay. Kanały zdalne stanowią blisko 40% całkowitej sprzedaży biletów Polregio.

Rozpoczęcie współpracy z Polregio jest ogromnym sukcesem, ponieważ jako jedna spośród kilku aplikacji, mamy kompleksową ofertę zakupu biletów kolejowych, czyli od 7 przewoźników. Dodając do tego parkowanie w ponad 90 miastach Polski oraz komunikację miejską w blisko 130 miastach, nasza aplikacja staje się jednym z bardziej wygodnych narzędzi do podróżowania po naszym kraju – mówi Andrzej Basiak, prezes mPay.

mPay konsekwentnie realizuje strategię przemiany w finansową Superaplikację. Poza dodaniem do aplikacji możliwości zakupu biletów Polregio, mPay ostatnio ogłosił podpisanie umowy z firmą E100, liderem kart flotowych w Europie Środkowo – Wschodniej, co w niedalekiej przyszłości umożliwi opłacanie tankowania bez wychodzenia z samochodu. Z kolei w ramach współpracy B2B podpisał umowę z Livekid, polskim liderem usług cyfrowych dla rodziców.