Rusza nowa odsłona kampanii „Dbamy o dobre relacje”

Rusza nowa odsłona kampanii „Dbamy o dobre relacje”

Jak już informowaliśmy, 17 sierpnia r. PKP Intercity uruchomiło specjalną promocję, dzięki której osoby po 60 roku życia w ramach oferty mogą podróżować jeszcze taniej. Zniżka na Bilet Seniora wzrosła z 30 do 35%. Zakupić z nią można zarówno bilet jednorazowy, jak i odcinkowy. Rusza także nowa odsłona kampanii „Dbamy o dobre relacje”, która potrwa równolegle z ofertą do 30 września.

Z Biletu Seniora można skorzystać we wszystkich krajowych pociągach przewoźnika, w 1 i 2 klasie z miejscami do siedzenia, a także w Strefie Wygody oraz w wagonach z miejscami do leżenia i sypialnymi. Ze zniżką można także kupić bilety odcinkowe (np. tygodniowe czy miesięczne) na pociągi kategorii IC oraz TLK.

Bilet jednorazowy lub odcinkowy z 35% zniżką można kupić w kasie biletowej, serwisie e-IC lub biletomacie. W pozostałych kanałach sprzedaży, takich jak aplikacja PKP Intercity, u konduktora w pociągu czy serwisie i aplikacji Bilkom, zainteresowani kupią Bilet Seniora na jednorazowy przejazd. Zniżka przysługuje każdemu pasażerowi, który ukończył 60 lat.

Seniorzy to ważna grupa pasażerów dla PKP Intercity, a pociąg to dla nich komfortowy środek transportu. W każdej chwili podczas podróży mogą wstać, żeby przejść się po pociągu, zjeść w wagonie restauracyjnym czy skorzystać z toalety. Pociągi posiadają szereg udogodnień dla osób o ograniczonej mobilności, które mogą być pomocne w podróży także osobom starszym. Działania rządu w zakresie waloryzacji emerytur oraz wypłacania 13 i 14 emerytury sprzyjają przeznaczeniu części środków na odkrywanie Polski– mówi Tomasz Gontarz, Wiceprezes Zarządu PKP Intercity.

Seniorzy korzystający z oferty nie potrzebują żadnych dodatkowych zaświadczeń. Do potwierdzenia wieku, a tym samym zniżki, wystarczy dowolny dokument ze zdjęciem np. dowód osobisty, paszport czy prawo jazdy. Honorowany jest również elektroniczny dokument mObywatel. Bilety ze zniżką 35% można kupić do końca września bieżącego roku.

Nowa odsłona kampanii „Dbamy o dobre relacje”

Już 1 września rusza także kolejna odsłona kampanii PKP Intercity „Dbamy o dobre relacje”. Tym razem właśnie poświęcona seniorom. Zobaczymy w niej przede wszystkim wiele pozytywnych emocji oraz inspirujących do podróży koleją bohaterów w wieku 60+. Kampania ma nie tylko zachęcić tę grupę odbiorców do podróżowania koleją, ale także każdego, kto sporadycznie korzysta bądź jeszcze nie miał okazji podróżować pociągami PKP Intercity.

Kampania obejmuje działania 360, tj. telewizję, radio, prasę, digital, video oraz social media. W wybranych stacjach radiowych i TV będzie można zobaczyć i usłyszeć 30-sekundowe spoty. Kampania potrwa do 30 września br.