Rekordowy początek 2023 r. w wykonaniu PKP Intercity

Rekordowy początek 2023 r. w wykonaniu PKP Intercity

PKP Intercity utrzymuje wysoką frekwencję po tym, jak w 2022 roku z usług narodowego przewoźnika skorzystało 59 mln osób. W pierwszym kwartale 2023 r.  spółka przewiozła ponad 13,7 mln pasażerów – to najlepszy wynik w ponad 20-letniej historii PKP Intercity.

Wyniki z pierwszego kwartału 2023 wskazują, że spółka ma szansę ponownie ustanowić rekord.

W styczniu 2023 roku z usług przewoźnika skorzystało 4,64 mln pasażerów. To o 57% procent więcej niż w pierwszym miesiącu ubiegłego roku. Kolejne miesiące również upłynęły pod znakiem podróży z narodowym przewoźnikiem.

W lutym tego roku z usług PKP Intercity skorzystało 4,4 mln pasażerów (o 48% więcej względem 2022 r.), a w marcu – 4,6 mln (o 6% więcej niż w marcu 2022 r.).

Łącznie spółka w pierwszym kwartale br. przewiozła ponad 13,7 mln pasażerów – to najlepszy wynik w ponad 20-letniej historii PKP Intercity.

Dodajmy, że początek kwietnia także był obiecujący. Od środy 5 do wtorku 11 kwietnia pociągi PKP Intercity przewiozły ponad 1,1 mln pasażerów.