PKP IC ogłosiło postępowanie na świadczenie usługi Voicebot oraz Chatbot

PKP IC ogłosiło postępowanie na świadczenie usługi Voicebot oraz Chatbot

PKP Intercity opublikowało postępowanie dotyczące świadczenia usługi Voicebot oraz Chatbotwraz  ze  wsparciem  Wykonawcy  na okres 24 miesięcy. Postępowanie prowadzone na podstawie procedury wyboru oferentów.

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Voicebot oraz Chatbot wraz ze wsparciem wykonawcy na okres 24 miesięcy dla PKP Intercity obejmującej analizę przedwdrożeniowa i wdrożenie (to jest rozpoczęcie świadczenia usługi) oprogramowania Voicebot oraz Chatbot dla PKP IC, a także wsparcie powdrożeniowe dla nowego oprogramowania,  przeprowadzenie szkoleń z obsługi oprogramowania,

Dodatkowo wykonawca będzie wspierał zapewniał utrzymania usługi Voicebot oraz Chatbot jak również zapewni 240 godzin konsultacyjno – rozwojowych do wykorzystania na żądanie przewoźnika.

Wybrane funkcje systemu

System musi być dostępny dla użytkowników poprzez Internet całodobowo, z całodobowym wsparciem wykonawcy i umożliwiać trwałe zapisy w logach informacji dot. m.in. aktywności w celu dokumentowania działań, zmian danych.

Czas interakcji zwrotnej/udzielenia odpowiedzi zarówno w kanale głosowym jak i tekstowym nie powinien być dłuższy niż 2 sekundy.

System nie może opierać decyzji użytkownika jedynie na pytaniach zamkniętych. Przeprowadzenie rozmowy ma odbywać się w oparciu o uzyskane w trakcie dialogu informacje a w przypadku braku realizacji procesu przez BOTa, dystrybucję połączenia do odpowiedniej grupy Agentów, na podstawie trafnej klasyfikacji tematu i zakresu rozmowy.

Oprogramowanie ma w oparciu o zaimplementowane strategie udzielać zdefiniowanych informacji zwrotnych zarówno w kanale głosowym jak i tekstowym dotyczących:  rozkładu jazdy pociągów krajowych (wyszukiwanie połączeń po nazwach miast, stacjach bezpośrednich i pośrednich, cena bazowa biletów, rodzaj wagonu, kategoria pociągu, komunikaty dotyczące ofert i rozkładu jazdy pociągów) czy np. podanie statusu reklamacji.

System ma posiadać funkcję rozpoznawania mowy w formie swobodnej tzw. free-speech, co oznacza, że możliwa jest pełna transkrypcja mowy na tekst (całej wypowiedzi) oraz ma rozpoznawać mowę swobodną w języku polskim (język podstawowy) oraz dawać możliwość dodania obsługi kolejnych języków, w tym minimalnie: angielski, niemiecki, czeski, ukraiński, rosyjski.

Aplikacja musi być dostępna w języku polskim lub angielskim, co oznacza, że wszelkie komunikaty, powiadomienia, alerty, elementy interfejsu użytkownika muszą być w języku polskim lub angielskim.

Dwa etapy postępowania

Ofertę wstępną należy złożyć do dnia 15 lipca 2022 r. do godziny 11.00. Zamawiający planuje przeprowadzenie następujących etapów Postępowania zakupowego. Etap I to ocena ofert wstępnych. Do etapu II postępowania zostaną zakwalifikowani wszyscy oferenci, których oferty wstępne na podstawie oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego zostały uznane za spełnione. PKP Intercity przewiduje negocjacje cenowe oraz zaproszenie do złożenia oferty handlowych ostatecznych.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która w II etapie postępowania, w wyniku przeprowadzonej oceny ofert ostatecznych, uzyska najwyższą liczbę punktów. Jedynym kryterium oceny oferty ostatecznych jest cena.

PKP Intercity planuje, że wybrany wykonawca rozpocznie świadczenie usługi do 1 października 2022 r.

Przypomnijmy, że ogłoszenie zapytania ofertowego poprzedziło postępowanie RFI, w którym wzięło udział sześć podmiotów.