W Google Maps pojawiła się funkcja „Kup bilet” na pociągi PKP Intercity

W Google Maps pojawiła się funkcja „Kup bilet” na pociągi PKP Intercity

Pasażerowie PKP Intercity, którzy używają aplikacji Google Maps mogą już skorzystać z opcji łatwego przekierowania na stronę przewoźnika. Funkcja ta była już wcześniej wprowadzona w aplikacji Jakdojade i spotkała się z pozytywnym przyjęciem podróżnych. Współpraca z Google Maps to kolejny krok przewoźnika, który stale rozwija sieć sprzedaży o kolejnych partnerów.

Osoby, które planują swoją podróż z Google Maps  mają powody do zadowolenia. Już teraz mogą oni skorzystać z funkcji „Kup bilet”, która przeniesie ich do zakupu biletu w systemie e-IC, w którym wyświetlony zostanie pociąg znaleziony wcześniej na platformie. Dzięki nowej funkcjonalności zaoszczędzą oni czas na szukaniu odpowiedniego połączenia na stronie przewoźnika. To szczególnie przydatna funkcja dla pasażerów, którzy korzystają z transportu mieszanego. Od teraz będą oni mogli jeszcze lepiej zaplanować swoją podróż.

Funkcja „Kup bilet” pojawi się przy wielu połączeniach krajowych. Docelowo mają nią zostać objęte wszystkie pociągi.

Bardzo cieszy nas współpraca z tak dużym partnerem, jakim jest Google. Wsłuchujemy się w głosy naszych pasażerów i rozumiemy, jak wiele z nich korzysta z różnych aplikacji, by skutecznie zaplanować swoją podróż. Kolejna współpraca z zewnętrznym kanałem to ukłon w ich stronę. Pracujemy nad tym, by sieć sprzedaży z każdym miesiącem się powiększała – mówi Tomasz Gontarz, Wiceprezes Zarządu PKP Intercity.

W kwietniu bieżącego roku podobna funkcja pojawiła się w aplikacji Jakdojade i spotkała się z ciepłym przyjęciem przez podróżnych. Na tym przewoźnik nie poprzestaje. W przyszłości PKP Intercity planuje udostępnić opcję bezpośredniego zakupu biletów w aplikacji Jakdojade, kontynuując tym samym strategię rozszerzania sieci sprzedaży na zasadach ujednoliconych warunków handlowych.