Ruszyła nowa kampania promocyjna PKP Intercity

Ruszyła nowa kampania promocyjna PKP Intercity

W październiku i listopadzie PKP Intercity udostępni pasażerom 1000000 tanich biletów. Po trzech kwartałach przewoźnik ma rekordowe wyniki przewozowe.

Od stycznia do końca września PKP Intercity przewiozło 43,5 mln pasażerów. Dla porównania, w 2019 r. w tym samym okresie z usług przewoźnika skorzystało 37 mln.

– To jest różnica o około 6,5 mln pasażerów za dziewięć miesięcy – podkreślił Marek Chraniuk, prezes PKP Intercity.

W samym wrześniu 2022 r. spółka przewiozła 4,8 mln pasażerów, podczas gdy w roku 2019 w miesiącach wakacyjnych osiągano wyniki ok. 5 mln.

– Kolej jest popularna, kolej staje się wyborem numer jeden. Widzimy, że warto jest inwestować w kolej – zaznaczył.

Prezes Chraniuk wspominając o nowej promocji dodał, że będzie ona reklamowana w różnych nośnikach, w telewizji, w spotach radiowych, social mediach czy bilbordach.

– Pierwszy spot w telewizji pojawi się w nadchodzący piątek – dodał szef narodowego przewoźnika.

Tomasz Gontarz, członek zarządu PKP Intercity podkreślił, że spółka nie wpisuje się w trend podwyżek cen i dlatego oferuje pasażerom promocję, która będzie obowiązywać przez dwa miesiące.

Bilet między na przejazd Warszawa a Krakowem, Katowicami czy Poznaniem będzie można kupić już za 19 zł, a bilet z Warszawy do Lublina czy Białymstokiem będzie kosztował za 14 zł.

– Co ważne, promocja łączy się z ulgami ustawowymi – zaznaczył Gontarz.

Przedstawiciel przewoźnik zachęcił wszystkich do korzystania ze strony łowcy promo, w której te wszelkie oferty i tanie bilety są pokazane na konkretnych przykładach.

– Naszym celem  jest to, żeby zachęcić Polaków do intensywnych podróży w październiku i listopadzie. Mam nadzieje, że te atrakcyjne ceny biletów spowodują to, że wiele osób odwiedzi dawno nie widzianą rodzinę albo pojedzie na weekendowy odpoczynek. Ta oferta nie byłaby możliwa bez wprowadzenia dynamicznego systemu cen, który działa od maja. – podsumował  Tomasz Gontarz.