PKP Intercity chce poznać cenę budowy nowego serwisu sprzedaży biletów

PKP Intercity chce poznać cenę budowy nowego serwisu sprzedaży biletów

PKP intercity planuje wkrótce ogłosić przetarg na wdrożenie serwisu internetowego sprzedaży biletów – e-IC 2.0). Najpierw jednak przewoźnik zaprasza do składania informacji o koszty realizacji projektu.

PKP Intercity zwraca się do zainteresowanych podmiotów aby przedstawili informacji w zakresie:

  • całościowego kosztu realizacji projektu,
  • miesięcznego kosztu usług utrzymania przez okres 36 miesięcy (we wskazanych wariantach),
  • kosztu 1 roboczogodziny, która będzie zastosowana do potencjalnego zlecenia realizacji prac rozwojowych (realizacji CR),
  • czasu realizacji Zamówienia (w miesiącach),
  • opisu proponowanego rozwiązania wraz z proponowaną technologią realizacji zamówienia.

Na przesłanie informacji spółka czeka do 3 czerwca 2022 r. do godz. 12:00.

PKP Intercity chce zastąpić dotychczas użytkowany serwis internetowy, serwisem e-IC 2.0 z zachowaniem obecnych funkcjonalności oraz rozbudowy o nowe funkcjonalności.

Zakres projektu, w jego zasadniczej części dotyczył będzie budowy frontend serwisu internetowego wraz z integracją z częścią serwerową (backend), w którym będzie możliwość zakupu, zwrotu, wymiany biletów internetowych a także zapewnienia innych operacji posprzedażnych na zakupionych biletach internetowych na przejazdy w komunikacji krajowej i międzynarodowej pociągami uruchamianymi przez PKP Intercity oraz inne spółki kolejowe a także, na inne środki transportu, w tym co najmniej obsługa autobusów Zastępczej Komunikacji Autobusowej.

Co ważne, jak zapowiada przewoźnik użytkownik posiadający konto w dotychczasowym w serwisie e-IC, będzie mógł logować się do nowego serwisu za pomocą danych logowania do obecnego serwisu e-IC.