PKP intercity planuje wkrótce ogłosić przetarg na wdrożenie serwisu internetowego sprzedaży biletów – e-IC 2.0). Najpierw jednak przewoźnik zaprasza do składania informacji o koszty realizacji projektu.
PKP Intercity zwraca się do zainteresowanych podmiotów aby przedstawili informacji w zakresie:
- całościowego kosztu realizacji projektu,
- miesięcznego kosztu usług utrzymania przez okres 36 miesięcy (we wskazanych wariantach),
- kosztu 1 roboczogodziny, która będzie zastosowana do potencjalnego zlecenia realizacji prac rozwojowych (realizacji CR),
- czasu realizacji Zamówienia (w miesiącach),
- opisu proponowanego rozwiązania wraz z proponowaną technologią realizacji zamówienia.
Na przesłanie informacji spółka czeka do 3 czerwca 2022 r. do godz. 12:00.
PKP Intercity chce zastąpić dotychczas użytkowany serwis internetowy, serwisem e-IC 2.0 z zachowaniem obecnych funkcjonalności oraz rozbudowy o nowe funkcjonalności.
Zakres projektu, w jego zasadniczej części dotyczył będzie budowy frontend serwisu internetowego wraz z integracją z częścią serwerową (backend), w którym będzie możliwość zakupu, zwrotu, wymiany biletów internetowych a także zapewnienia innych operacji posprzedażnych na zakupionych biletach internetowych na przejazdy w komunikacji krajowej i międzynarodowej pociągami uruchamianymi przez PKP Intercity oraz inne spółki kolejowe a także, na inne środki transportu, w tym co najmniej obsługa autobusów Zastępczej Komunikacji Autobusowej.
Co ważne, jak zapowiada przewoźnik użytkownik posiadający konto w dotychczasowym w serwisie e-IC, będzie mógł logować się do nowego serwisu za pomocą danych logowania do obecnego serwisu e-IC.