KŚ szukają firmy w zakresie komunikacji medialnej  

KŚ szukają firmy w zakresie komunikacji medialnej  

Koleje Śląskie ogłosiły przetarg na świadczenie usług w zakresie content marketingu oraz komunikacji medialnej. Na oferty przewoźnik czeka do 23 lutego 2022 r.

Przedmiot zamówienia obejmuje obsługa komunikacji kanałów social media, w ramach których Wykonawca opracuje i wdroży strategię obecności marki Koleje Śląskie.

Zakres usług w skali miesiąca obejmuje następujące kanały social media:

  • Facebook – przygotowanie, redagowanie postów w liczbie 60 miesięczni, nie mniej niż jeden na dzień i obsługa komentarzy oraz przygotowywanie grafik, zdjęć i animacji do postów.
  • Messenger eBOK – obsługa klienta i pełna dostępność osoby odpowiedzialnej za komunikację w godzinach 8:00-22:00 przez 7 dni w tygodniu.
  • Instagram – przygotowanie, redagowanie postów w liczbie 60 miesięcznie, nie mniej niż jeden na dzień, przygotowywanie grafik, zdjęć i animacji do postów i obsługa komentarzy oraz 60 relacji miesięcznie
  • Tik Tok – przygotowanie, redagowanie i obsługa 12 materiałów miesięcznie, nie mniej niż jeden w tygodniu;
  • LinkedIn – przygotowanie, redagowanie i obsługa 10  postów miesięcznie, nie mniej niż jeden w tygodniu
  • Youtube – obsługa profilu YouTube spółki, przygotowanie, redagowanie i obsługa czterech materiałów miesięcznie, nie mniej niż jeden na tydzień, materiał nie krótszy niż 120 sekund o rozdzielczości minimalnej 1920×1080.

Dodatkowo wykonawca będzie odpowiedzialny za przygotowanie oraz redagowanie 15 artykułów miesięcznie na stronę www oraz obsługę fotograficzną i video zasobów, taboru, infrastruktury, wydarzeń o charakterze reportażu lub produktowym w warunkach studyjnych oraz plenerowych.

Koleje Śląskie oczekują również wsparcia i konsulting marketingowy w liczbie 20 godzin, w tym przygotowanie projektów graficznych, video lub redakcyjnych.

Wykonawca odpowiedzialny będzie również za stały monitoring mediów do trzech fraz kluczowych z dostępem 7 dni w tygodniu dla fraz związanych z marką Koleje Śląskie a także opisowe raportowanie z przeprowadzonych kampanii oraz uzyskanych efektów do 10 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu objętym w raporcie.

Umowa zostanie zawarta na czas określony, tj. od dnia podpisania umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia 28.02.2022r. do dnia 28.02.2023 r.

Przy ocenie ofert, zamawiający będzie kierował się dwoma kryteriami: cena – 70% oraz jakość – 30%. Na oferty Koleje Śląskie czekają do 23 lutego 2022 r. do godz. 12:00