Duże zainteresowanie rewitalizacją linii do Karpacza

Duże zainteresowanie rewitalizacją linii do Karpacza

Aż 16 wykonawców zgłosiło się w przetargu Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei we Wrocławiu w przetargu na rewitalizację linii kolejowej z Mysłakowic do Karpacza. Niestety żadna oferta nie zmieniła się w zaplanowanym budżecie.

Na sfinansowanie zamówienia DSDiK we Wrocławiu przeznaczyła 22 674 850,36 zł brutto.

Oferty złożyli:

  • ALUSTA S.A. – 42 273 052, 51 zł brutto,
  • PORR sp. z o.o. – 36 603 570 zł brutto,
  • Konsorcjum GM ROADS POLSKA sp. z o.o. oraz KZN RAIL sp. z o.o. – 37 020 757,03 zł brutto,
  • TRACK TEC CONSTRUCTION sp. z o.o. – 33 208 498,93 zł brutto,
  • Konsorcjum AGILITY RAIL ENGINEERING sp. z o.o. oraz PILAR RAIL sp. z o.o. – 64 381 646,69 zł brutto,
  • LWZ sp. z o.o. – 30 502 770 zł brutto,
  • TORHAMER sp. z o.o., sp. k. – 30 612 240,95 zł brutto,
  • SBM sp. z o. o., sp. k. – 30 713 791,06 zł brutto,
  • INFRAKOL sp. z o. o., sp. k. – 28 757 349,57
  • ETF POLSKA sp. z o. o. – 27 519 408,21
  • Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM sp. z o. o. – 29 363 130,74 zł brutto,
  • Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane TOR sp. z o. o. – 40 050 314,41 zł brutto,
  • ZUE S.A. – 28 165 470,72 zł brutto,
  • INTOPOL WARSZAWA sp. z o. o. – 46 177 669,30 zł brutto,
  • KRAK-INŻ. sp. z o. o. – 36 592 500 zł brutto,
  • PRZEDSIĘBIORSTWO EL-IN sp. z o. o. – 54 508 833,33 zł brutto.

Do zadań wykonawcy należało m.in.:  wykonanie niwelacji w celu uzyskania spadku korony torowiska wraz z zagospodarowaniem urobki, budowa torów kolejowych od km. (-0,247 do 7,055) zabudowa czterech rozjazdów, remont trzech obiektów mostowych, czterech ścian oporowych oraz 19 przepustów, naprawa 10 przejazdów jak również budowa peronów z systemem monitoringu i oświetleniem.

Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu oczekiwała, aby prace zostały wykonane w ciągu 6 miesięcy od daty podpisania umowy.

O wyborze wykonawcy mają zdecydować dwa kryteria: cena – waga 60 pkt oraz doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – waga 40 pkt.

Przypomnijmy, że połączenia pasażerskie na linii nr 340 odbywały się do 2 kwietnia 2000 r., kiedy to z Karpacza odjechał ostatni rozkładowy pociąg pasażerski.