Polregio wysyła podlaskie EN57AL na naprawy P4

Polregio wysyła podlaskie EN57AL na naprawy P4

Podlaski Zakład Polregio ogłosił przetarg na wykonanie czynności czwartego poziomu utrzymania P4 elektrycznych zespołów trakcyjnych EN57AL-1529 i EN57AL-1536. Oferty można składać do 5 lipca 2021 r.

Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie przewidzianym w Dokumentacji Systemu Utrzymania (DSU), Dokumentacji Techniczno-Ruchowej (DTR) pojazdu i zainstalowanych w nim urządzeń oraz „Instrukcji o utrzymania pojazdów kolejowych z napędem PT-5.

Przewoźnik chce aby wykonawca wykonał usługi w ciągu 85 dni kalendarzowych dla każdego pojazdu. Polregio przekaże wykonawcy pojazdy EN57AL-1529 – III kwartał 2021 r. a EN57AL do listopada 2021 r.

W ramach prac podstawowych wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich prac w zakresie przewidzianym w DSU i DTR i zainstalowanych w nim urządzeń.

W ramach prac dodatkowych Polregio chce aby w pojazdach zainstalować system zliczania pasażerów, który musi zapewnić gromadzenie danych w komputerze pokładowym lub dedykowanym komputerze systemowym z wbudowana pamięcią wew. oraz zdalny odczyt online w czasie rzeczywistym. Dodatkowo podlaskie EN57AL będą wyposażone w system punktualności, system emisji reklam a także po dwa automaty biletowe na każdy skład.

Po wykonanych pracach drzwi odskokowo-przesuwne zostaną dostosowane do wymogów TSI PRM. Polregio chce aby zbiorniki wody w toaletach zabezpieczyć antykorozyjnie z zewnątrz i wewnątrz. W przestrzeni pasażerskiej zamontowane będzie min 12 gniazd USB do ładowania urządzeń mobilnych.

Zmiany zajdą również w kabinie maszynisty. Spółka chce aby zamontowane na pojazdach rejestratory, poza aktualnie rejestrowanymi parametrami mogły zapewnić rejestracje  daty wykonania pracy, serii i numeru pojazdu, nazwiska maszynisty lub nr statystycznego zakładu i pracownika oraz numerów prowadzonych pociągów lub jazd luzem. Przewoźnik zaznacza, że w przypadku niemożliwości dostosowania obecnych rejestratorów, rejestratory należy wymienić na nowe.

Dodatkowo Polregio chce aby z pulpitu maszynisty można było regulować temperaturę w poszczególnych członach. W kabinie maszynisty spółka chce także zamontować dodatkowe stałe miejsce siedzące, lusterka boczne z możliwością regulacji czy chłodziarkę do napoi mieszczącą 3-4 butelki 1,5 litra a na pulpecie maszynisty gniazdo USB.

O wyborze wykonawcy zdecyduje najniższa cena złożonych ofert.