Złoty lub srebrny numer dla infolinii PKP Intercity

Złoty lub srebrny numer dla infolinii PKP Intercity

PKP Intercity  opublikowało RFI, którego przedmiotem zapytania jest usługa polegająca na dostawie złotego/srebrnego numeru telefonu na potrzeby obsługi infolinii przewoźnika.

W ramach opłaty abonamentowej na numer Infolinii PKP Intercity mają być uwzględnione przekierowania na dowolne numery stacjonarnej, krajowej, publicznej sieci telekomunikacyjnej.

Przewoźnik wymagania możliwości definiowania dowolnego okresu, za który raport będzie wykonywany, a dane w raporcie mają być prezentowane w interwałach godzinowych. Spółka określiła minimalny zakres danych, które musi dostarczyć raport to:

  • liczba połączeń
  • liczba udanych połączeń
  • procent z liczby udanych połączeń
  • całkowity czas rozmów
  • średnia długość zrealizowanego połączenia
  • średnia długość rozmowy dla zrealizowanego połączenia
  • średnia długość połączenia

Numer telefoniczny jaki zostanie udostępniony PKP Intercity powinien być numerem złotym/srebrnym lub numerem łatwym do zapamiętania składającym się z minimalnej liczby cyfr, które się w nim powtarzają.

Wykonawca zagwarantuje przeniesienie praw abonenckich do numeru po zakończeniu umowy na PKP Intercity.

Przewoźnik zastrzega sobie prawo wypowiedzenia umowy z jednomiesięcznym terminem wypowiedzenia.

Termin składania informacji cenowych upływa 4 sierpnia 2023 r. o godzinie 14:00.

PKP Intercity oczekuje informacji cenowych za koszt pozyskania i instalacji oraz koszt utrzymania za okres 12 lub 24-miesięcy.

Przypomnijmy, że 1 lipca 2023 r. uruchomiony został ogólnodostępny numer infolinii PKP Intercity pod numerem telefonu +48 22 391 97 57. Numer dostępny jest całodobowo przez 7 dni w tygodniu.