Województwo Mazowieckie ogłosiło przetarg na dostawę do 9 nowych dwuczłonowych elektryczno-akumulatorowych zespołów trakcyjnych (EAZT). Pojazdy będą używane przez Koleje Mazowieckie.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 szt. fabrycznie nowych dwuczłonowych elektryczno-akumulatorowych zespołów trakcyjnych (EAZT) wraz z pakietem naprawczym-pozderzeniowym dla EAZT, szkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi EAZT oraz serwisowaniem dostarczonych EAZT w poziomie utrzymania P1, P2, P3 od dnia dostarczenia poszczególnych pojazdów do dnia 31 grudnia 2031 r. (zamówienie podstawowe).
Zamawiający może skorzystać z opcji w zakresie:
dostawy kolejnych fabrycznie nowych maksymalnie 3 sztuk EAZT (tego samego typu oraz modelu co EAZT z zamówienia podstawowego) oraz świadczenia usług serwisowych tych EAZT (przeglądy w poziomach utrzymania P1, P2, P3) do dnia 31 grudnia 2031 r.;
serwisowania dostarczonych EAZT w ramach zamówienia podstawowego oraz w ramach opcji, w poziomie utrzymania P1, P2, P3 w okresie od 01 stycznia 2032 r. do upływu 18 lat, licząc od dostawy danego EAZT, albo do osiągnięcia przez dany EAZT, przebiegu wynoszącego 2 160 000 km, w zależności co nastąpi pierwsze;
maksymalnie dwóch napraw w poziomie utrzymania P4 każdego dostarczonego EAZT w ramach zamówienia podstawowego oraz w ramach opcji, w związku z osiągnięciem czasu lub przebiegu do naprawy w tym poziomie.
Samorząd wymaga udzielenia gwarancji jakości:
- na każdy dostarczony EAZT na następujące okresy:
- kompletny pojazd – 48 miesięcy,
- elementy układu napędowego zasilanego z akumulatorów (w tym akumulatory, ładowarki, układ chłodzenia i podgrzewania, elementy sterujące) na okres 96 miesięcy,
- nadwozie pojazdu i ramy wózków (w zakresie perforacji) – do najbliższej naprawy P5,
- na usługi serwisowe EAZT na następujące okresy:
- przegląd w poziomie utrzymania P1 – do następ. przeglądu P1,
- przegląd w poziomie utrzymania P2 – do następ. przeglądu P2,
- przegląd w poziomie utrzymania P3 – do następ. przeglądu P3,
- na wykonane naprawy w poziomie utrzymania P4 na okres 18 miesięcy, licząc od daty podpisania Prot. Odb. Techn. pojazdu po naprawie,
- na trwałość kół monoblokowych:
- napędowych w pojazdach na przebieg nie mniejszy niż 1 000 000 pojazdokilometrów,
- tocznych w pojazdach na przebieg nie mniejszy niż 1 500 000 pojazdokilometrów,
O wyborze wykonawcy zdecydują następujące kryteria:
- współczynnik efektywności elektryczno-akumulatorowych zespołów trakcyjnych – waga 25 pkt.
- zasięg w trybie akumulatorowym elektryczno-akumulatorowych zespołów trakcyjnych – waga 10 pkt
- czas ładowania stacjonarnego z sieci trakcyjnej od 20% do 90% pojemności akumulatorów elektryczno-akumulatorowych zespołów trakcyjnych – waga 10 pkt
- cena za dostawę 6 szt. elektryczno-akumulatorowych zespołów trakcyjnych wraz z pakietem naprawczym-pozderzeniowym oraz szkoleniem pracowników – waga 30 pkt
- cena za świadczenie usług serwisowych elektryczno-akumulatorowych zespołów trakcyjnych w poziomach utrzymania P1, P2, P3 – waga 20 pkt
- cena za naprawę P4 elektryczno-akumulatorowych zespołów trakcyjnych – waga 5 pkt
Termin składania ofert mija 31 października 2023 r.
Przypomnijmy, że to już trzecie postępowanie w sprawie dostawy elektryczno-akumulatorowych zespołów trakcyjnych. Pierwsze zostało unieważnione ponieważ nie wpłynęła żadna oferta.