PKP Intercity ogłosiło trzecie postępowanie na wykonanie napraw okresowych P4 15 lokomotyw elektrycznych serii EP09 z opcją na dodatkowe 7 pojazdów.
Umowa zostanie zawarta na okres 30 miesięcy od dnia jej zawarcia albo do wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy, w zależności od tego, które z powyższych zdarzeń nastąpi wcześniej. Przewoźnik wymaga wykonania naprawy okresowej P4 1 (jednej) lokomotywy nie później niż w terminie 70 dni kalendarzowych.
Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi i gwarancji na prawidłową pracę lokomotywy po wykonanej naprawie przez okres nie krótszy niż 21 miesięcy dla całej lokomotywy.
W warunkach postępowania przewidziane jest prawo opcji polegające na możliwości wykonania napraw okresowych P4 dodatkowych 7 lokomotyw elektrycznych serii EP09.
Spółka zastrzega, że nie będzie miała obowiązku korzystania z prawa opcji, ale w przypadku podjęcia takiej decyzji, wykonawca będzie zobowiązany do wykonania napraw.
Opcjonalny zakres będzie realizowany wyłącznie po uprzednim otrzymaniu przez wykonawcę w trakcie realizacji umowy odrębnego pisemnego powiadomienia o skorzystaniu przez zamawiającego z prawa opcji, nie później niż przed upływem 24 miesięcy od zawarcia umowy.
Spółka oczekuje wniesienia wadium w kwocie 360 tys. zł
Przy wyborze wykonawcy PKP Intercity będzie kierowało się trzema kryteriami: terminem wykonania naprawy jednej lokomotywy – 20 pkt, okresem rękojmi i gwarancji – 10 pkt oraz ceną – 70 pkt.
Oferty można składać do 3 marca 2022 r. do godz. 12:00.
Przypomnijmy, ze jest to już trzecie postępowanie na wykonanie napraw P4 15 lokomotyw EP09. Poprzednie przetargi zostały unieważnione ponieważ nie wpłynęły żadne oferty.
W ostatnich postępowaniach PKP Intercity zaplanowało budżet w wysokości 29 914 991,62 zł brutto na realizację zamówienia podstawowego oraz 43 875 321,04 zł brutto w przypadku skorzystania z prawa opcji.