– Jesteśmy na etapie podpisywania umowy z wykonawcą – poinformowała Donata Nowakowska, rzecznik prasowy Kolei Mazowieckich.
Zadaniem wykonawcy będzie opracowanie i przedstawienie do akceptacji dokumentacji dotyczącej malatury wraz z wizualizacją ezt w pierwotnych barwach Pafawag Wrocław z uwzględnieniem przepisów dotyczących oznakowania pojazdu kolejowego oraz logo przewoźnika i Samorządu Województwa Mazowieckiego.
Zakres usługi malowania obejmuje wykonanie malatury ścian zewnętrznych, w tym drzwi bocznych i międzywagonowych (obustronnie), kieszeni drzwiowych, ram okiennych, poręczy, dachu, podwozia wraz z urządzeniami i instalacjami zamontowanymi pod pojazdem, schodków wejściowych.
Ponadto w zakres usługi malowania składu wchodzi wykonanie powłoki lakierniczej „antygraffiti” na ścianach zewnętrznych pudła pojazdu.
Koleje Mazowieckie chcą aby wykonanie malatury zostało zrealizowane w terminie do 30 dni roboczych od dnia dostarczenia składu do wykonawcy.
Firma z Mińska Mazowieckiego złożyła także najkorzystniejszą ofertę w kwocie 439 200 zł netto na naprawę w poziomie utrzymania P4 wózków typu 5B i 6B składu EN57-038. Przewoźnik przeznaczył na ten cel kwotę 466 900 zł netto.