Trzy oferty wpłynęły do spółka PKP SKM w Trójmieście w przetargu na wykonanie naprawy czwartego poziomu utrzymania P4 pojazdów kolejowych z prawem opcji obejmujące dwa zadania.
Przypomnijmy, że zadanie 1 dotyczyło wykonanie naprawy poziomu P4 przy 10 ezt serii EN57AKM z opcją rozszerzenia do 12 jednostek, a zadanie 2 obejmowało wykonanie naprawy poziomu P4 na jednostce EN57-1718.
Na sfinansowanie zamówienia przewoźnik zamierzał przeznaczyć 23 985 000,00 zł brutto z czego na zadanie 1 – 18 450 000,00 zł brutto plus 3 690 000,00 zł brutto jako opcja. Na sfinansowanie zadanie 2 przeznaczono 1 845 000,00 zł brutto.
W zadaniu nr 1 oferty złożyło dwóch wykonawców:
- Pesa Mińsk Maz. – 18 179 400 zł brutto oraz 3 635 880 zł brutto za opcję.
- Serwis Pojazdów Szynowych – 15 375 000 zł brutto oraz 3 075 000 zł brutto za opcję.
Mińska firma zadeklarowała, że prace przy jednym składzie wykona w terminie 45 dni a SPS w 60 dni. Obie firmy udziela 36-miesięcznej gwarancji
Również w zadaniu nr 2 oferty złożyło dwóch wykonawców:
- Public Transport Service -1 934 790 zł brutto
- Pesa Mińsk Maz. – 2 056 560 zł brutto.
PTS zadeklarował wykonanie prac w terminie 45 dni i 26-miesięczny okres gwarancji. Firma z Mińska Maz. odpowiednio 49 dni oraz 36 miesięcy.