PKP Intercity kontynuuje rozwój aplikacji mobilnej

PKP Intercity kontynuuje rozwój aplikacji mobilnej

Aplikacja PKP Intercity to coraz chętniej wybierany przez pasażerów kanał sprzedaży. W 2023 r. zakupiono za jej pośrednictwem blisko 3 mln biletów. Od 8 stycznia 2024 r. zyskuje nowe funkcjonalności, które ułatwią podróżowanie pasażerom posiadającym bilety okresowe i Karty Intercity przeznaczone dla firm.

Wcześniej podróżny musiał udać się do kasy lub pobrać rezerwację miejsca na stronie przewoźnika. Teraz uzyskuje miejscówkę poprzez kilka kliknięć w aplikacji. Dodatkowo dla posiadaczy Kart Intercity i biletów okresowych przewoźnik udostępnił w aplikacji opcję dokupienia wraz z rezerwacją, biletu na przewóz roweru, psa lub bagażu. Jest to z pewnością ułatwienie dla pasażerów często podróżujących z przewoźnikiem i klientów biznesowych.

W ubiegłym roku sprzedaliśmy dzięki aplikacji blisko 3 mln biletów o wartości przekraczającej 160 mln zł. To dla nas wyraźny sygnał, by dalej rozwijać ten kanał sprzedaży zdalnej. Dlatego wprowadzamy kolejne ułatwienia dla podróżnych, tym razem w obszarze biletów miesięcznych i kart przeznaczonych dla firm. Na pierwszym miejscu stawiamy potrzeby pasażerów i staramy się do nich dostosować– powiedział Tomasz Gontarz, wiceprezes zarządu PKP Intercity.

Aplikacja mobilna PKP Intercity cieszy się rosnącą popularnością wśród pasażerów. W 2023 roku ze sklepów Google Play i App Store pobrano ją 1,1 mln razy. Przełożyło się to na sprzedaż 2,7 mln biletów o wartości przekraczającej 160 mln zł. Sukces tego kanału sprzedaży zachęca narodowego przewoźnika do wprowadzania kolejnych udoskonaleń.