PKP Intercity ogłosiło kolejne już postępowanie na wykonanie naprawy okresowej na 4-tym poziomie utrzymania 7 lokomotyw elektrycznych serii EP08.
Zakres naprawy każdej z lokomotyw obejmuje: stały zakres naprawy P4, obejmujący prace wykonywane podczas każdej naprawy zgodnie z DSU, DTR, uzupełnienie braków oraz prace wykraczające poza stały zakres naprawy.
Przewoźnik wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi przez okres:
- 60 miesięcy na malaturę -malowanie farbami chemoutwardzalnymi po uprzednim całkowitym usunięciu starej powłoki (metodą śrutowania lub piaskowania)
- 36 miesięcy na malaturę -malowanie farbami chemoutwardzalnymi bez całkowitego usunięcia starej powłoki (metodą śrutowania lub piaskowania)
- 48 miesięcy–przy wymianie łożysk osiowych
- 48 miesięcy-przy wymianie łożysk tocznych w zawieszeniach silników trakcyjnych,
- 60 miesięcy na nowo zabudowane osie zestawów kołowych, w tym na wady ukryte powstałe podczas procesu wtłaczania kół na oś zestawu.
Zamawiający wymaga wykonania naprawy jednej lokomotywy (czas postoju lokomotywy w naprawie) w terminie maksymalnie 56 dni kalendarzowych od daty rozpoczęcia naprawy.
Umowa będzie obowiązywać od daty zawarcia przez okres 18 miesięcy.
Na oferty PKP Intercity czeka do końca listopada 2022 r.
O wyborze wykonawcy zdecydują trzy kryteria: cena za wykonanie przedmiotu zamówienia –waga 80 pkt, termin wykonania naprawy jednej lokomotywy – waga 10 oraz okres gwarancji i rękojmi na prawidłową pracę lokomotywy po wykonanej naprawie dla całej lokomotywy – waga 10 pkt.
Zamawiający przewiduje przeprowadzenie jednoetapowej aukcji elektronicznej, jeżeli zostaną złożone co najmniej 2 oferty niepodlegające odrzuceniu.
Przypomnijmy, że we wrześniu 2021 r. PKP Intercity podpisało z firma Olkol umowę na wykonanie napraw na 4-tym poziomie. Niestety problemy oleśnickiej spółki wymusiły na przewoźniku ogłoszenie nowego postępowania.