Spółka Lotos Kolej ogłosiła przetarg na wykonanie naprawy głównej P5 lokomotywy T448p-053 z z modernizacją polegającą na montażu radiotelefonu pociągowego GSM-R wraz z uzyskaniem certyfikacji i nowego zezwolenia typu.
Zakres naprawy głównej lokomotywy podzielono na stały zakres naprawy, tj. zakres prac naprawczych (w tym malowanie – jeśli wynika z DSU) wykonywany podczas każdej naprawy, obejmujący wykonanie prac wyszczególnionych w Dokumentacji Systemu Utrzymania (DSU) oraz prace wykraczające poza stały zakres naprawy.
W wykazie robót dodatkowych znalazło się m.in.:
- wymiana obręczy zestawów kołowych (wszystkie zestawy),
- wymiana łożysk silnika trakcyjnego,
- wymiana łożysk prądnicy głównej,
- wymiana zbiorników powietrza,
- montaż przetwornicy i gniazdek w kabinie maszynisty 230VAC,
- montaż systemu gaśniczego firmy SUPDROŻ.
Przewoźnik może także zlecić demontaż i montaż systemu GPS systemu ATECH oraz demontaż i montaż kamer szlakowych firmy SSKRAIL ZM_1
Postępowanie zakupowe będzie prowadzone w dwóch etapach:
Etap I – formalno-techniczny (otwarty);
Etap II – handlowy (zamknięty) – składanie ofert handlowych po zakończeniu etapu I i kwalifikacji do II Etapu. Przewoźnik zastrzega, że draft umowy zostanie udostępniony w II etapie postępowania.
Lotos Kolej oczekuje zakończenia naprawy lokomotywy z modernizacją maksymalnie do końca 2024 r., a także udzielenia min. 18-miesięcznej gwarancji (na nowe podzespoły) oraz potwierdzenia rękojmi w okresie 24 miesięcy.
Termin składania ofert mija 23 lutego 2024 r. o godz. 17:00