Już ponad milion biletów PKP Intercity kupionych w KOLEO

Już ponad milion biletów PKP Intercity kupionych w KOLEO

W nieco ponad cztery miesiące  zostało sprzedanych ponad milion biletów za pośrednictwem platformy KOLEO. Pasażerowie chętnie korzystają z tego rozwiązania, które jest możliwe dzięki ujednoliceniu warunków handlowych. Jest to część strategii rozwoju PKP Intercity, która ma na celu usprawnienie i uproszczenie procesu obsługi podróżnych.

Oferta biletowa narodowego przewoźnika jest dostępna na stronie internetowej koleo.pl i w aplikacjach KOLEO na smartfony z systemami Android oraz iOS. Poprzez KOLEO pasażerowie mogą zakupić bilety jednorazowe bezpośrednie i bilety z przesiadką na przejazdy pociągami po Polsce, w tym również bilety przesiadkowe na przewoźników regionalnych. Bilety PKP Intercity zaczęły pojawiać się na platformach KOLEO pod koniec października, a pasażerowie od razu bardzo chętnie akorzystali z tego kanału sprzedaży.

Przekroczenie liczby miliona biletów PKP Intercity w KOLEO to nie tylko symboliczny moment, ale przede wszystkim ponad milion osób, które wybrały podróż pociągiem i kupiły swoje bilety na naszej platformie. Jesteśmy niezwykle dumni, że dzięki współpracy z PKP Intercity umocniliśmy pozycję lidera w sprzedaży biletów kolejowych w Polsce. Pasażerowie wybierają naszą platformę do planowania swoich podróży koleją i zakupu biletów kolejowych, ponieważ w KOLEO mogą to zrobić szybko, łatwo i bezpiecznie. Cały czas słuchamy naszych użytkowników, dlatego też już niebawem dodamy do KOLEO kolejne usługi i funkcjonalności, które jeszcze bardziej ułatwią podróżowanie pociągiem po Polsce – powiedział Kuba Czajkowski, prezes zarządu Astarium, właściciela platformy KOLEO.

Ten wspaniały wynik zbiegł się w czasie z kolejnym ważnym wydarzeniem – 7. urodzinami KOLEO! To dla nas wyjątkowy moment, ponieważ dokładnie siedem lat temu – 1 marca 2016 r. – startowaliśmy z naszą platformą. Nie mogliśmy sobie wyobrazić lepszego sposobu na obchodzenie tej rocznicy.

Sprzedaż biletów w serwisie KOLEO jest możliwa dzięki wprowadzeniu na jesieni 2021 roku polityki ujednoliconych warunków handlowych, która upraszcza formalności związane z rozpoczęciem współpracy. Dzięki temu coraz więcej partnerów może zaoferować bilety PKP Intercity w swoich kanałach sprzedaży. Oprócz KOLEO, bilety PKP Intercity dostępne są na platformach e-podroznik.pl i mPay.

Ponad milion biletów sprzedanych w aplikacji KOLEO w tak krótkim czasie to znak, że rozpoczęcie współpracy z operatorem było bardzo dobrą decyzją. Cieszymy się, że podróżni chętnie korzystają z rozwiązań, które tworzymy wspólnie z naszymi partnerami. Ujednolicone warunki handlowe to również szansa, z której warto skorzystać, dla innych podmiotów zainteresowanych prowadzeniem sprzedaży biletów na przejazdy pociągami PKP Intercity. Jak pokazuje przykład KOLEO w krótkim czasie możliwe jest odniesienie sukcesu – mówi Tomasz Gontarz, członek zarządu PKP Intercity.