Dwie oferty na wsparcie utrzymania składów push&pull KM

Dwie oferty na wsparcie utrzymania składów push&pull KM

Koleje Mazowieckie otworzyły oferty w kolejnym postępowaniu dotyczącym wsparcia przewoźnika w utrzymaniu 22 wagonów piętrowych i dwóch lokomotyw wyprodukowanych. Tym razem obie oferty zmieściły się w budżecie.

Swoje oferty złożyli:

  • Public Transport Service z ceną ofertową 478 104,44 zł brutto;
  • ZNTK Mińsk Mazowiecki” z ceną ofertową 484 644,60 zł brutto.

Jak poinformowała Jolanta Maliszewska z biuro rzecznika prasowego Kolei Mazowieckich, spółka na sfinansowanie zamówienia przeznaczyła 514 038,78zł brutto.

Podobnie jak za pierwszym razem przedmiotem zamówienie było wsparcie w utrzymaniu serwisowym (wykonanie przeglądów w poziomie utrzymania P2-1, P2-2, P2-3, P3-1) 22 wagonów piętrowych, w tym 2 wagonów sterowniczych serii 316b i 20 wagonów środkowych serii 416B, wsparcie w utrzymaniu serwisowym (przegląd P2) dwóch lokomotyw serii 111 Eb a także wsparcie przy aktualizacji dokumentacji technicznej oraz oprogramowaniu wymienionych pojazdów.

W pierwszym przetargu dotyczącego tych samych prac Koleje Mazowiecki, otrzymały oferty od tych samych firm. Wtedy Public Transport Service wycenił swoją pracę na 600 289,20 zł brutto, a ZNTK Mińsk Mazowiecki złożył ofertę o wartości 1 132 729,30 zł brutto, przy planowanym budżecie 514 038,78zł brutto. Ze względu na przekroczenie budżetu spółka musiała unieważnić postępowanie.