Dwie oferty na naprawy P4 33 mazowieckich EN57AKM

Dwie oferty na naprawy P4 33 mazowieckich EN57AKM

Koleje Mazowieckie otworzyły oferty w postępowaniu na wykonanie napraw w poziomie utrzymania P4 33 elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57 – zmodernizowanych do standardu serii EN57AKM. Zgłosiło się dwóch wykonawców.

Mazowiecki przewoźnik na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 61 193 484,00 brutto.

Oferty złożyli

  • Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego „Mińsk Mazowiecki” S.A. – 68 166 846 zł brutto
  • Konsorcjum: Serwis Pojazdów Szynowych oraz Public Transport Service – 55 527 120 zł brutto.

Firma z Mińska Maz. zobowiązała się wykonać naprawę w poziomie utrzymania P4 wraz z modyfikacją każdego ezt, w terminie nie dłuższym niż 45 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania ezt do napraw. Konsorcjum potrzebuje 49 dni na wykonanie takich prac.

Przy wyborze wykonawcy Koleje Mazowieckie wezmą pod uwagę dwa kryteria: termin wykonania naprawy P4 każdego elektrycznego zespołu trakcyjnego – waga 30 pkt oraz cenę – waga 70 pkt.

W postępowaniu mazowiecki przewoźnik zaplanował wykonanie prac wykraczających poza stały zakres naprawy w poziomie utrzymania P4, na które zamierza przeznaczyć dla jednego ezt kwotę średnio 3 tys. zł netto.

Spółka wymagała aby w stałym zakresie naprawy wykonawca wykonał wszystkie prace wyszczególnione w DSU, a także dokonał m.in: poprawek malarskich całego ezt, wykonał powłoki lakiernicze „antygraffiti” na pudłach ezt a także dokonał przeglądu układów napędowych.

Koleje Mazowieckie chcą również aby wykonawca zobowiązał się, aby składy EN57AKM po wykonanej naprawie były kompatybilne między sobą oraz ze składami EN57AL.

Przypomnijmy, że mazowiecki przewoźnik ogłosił także przetarg na wykonanie napraw w poziomie utrzymania P4 spalinowych autobusów szynowych typu 214Mb serii SA135-017 i SA135-018 oraz pojazdu 222M-001 wraz z pracami dodatkowymi