Błąd w cenach Wspólnego Biletu. Będą zwroty

Błąd w cenach Wspólnego Biletu. Będą zwroty

Z powodu błędu po stronie partnera technologicznego w mechanizmie wyliczania cen w ramach oferty Wspólny Bilet, bilety, które zostały zakupione 31 stycznia 2024 r. na przejazd tego samego dnia lub w okresie przedsprzedaży, mają zawyżoną cenę.

Nadpłata za Wspólny Bilet, który był kupiony w Bilkom będzie zwrócona automatycznie na konto bankowe, z którego bilet był opłacony. W przypadku Wspólnego Biletu, który został kupiony w kasie, podróżni proszeni są o wystąpienie z wnioskiem o zwrot różnicy w cenie, z załączeniem kopii lub zdjęcia biletu oraz podaniem numeru konta bankowego.

Reklamacje można składać u wszystkich przewoźników, którzy oferujący przejazdy w ramach usługi. Są to: PKP Intercity, Polregio, Koleje Mazowieckie, Koleje Wielkopolskie, Łódzka Kolej Aglomeracyjna, PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście, Koleje Śląskie, Koleje Małopolskie, Arriva RP oraz Koleje Dolnośląskie.

Przypomnijmy, że od 1 lutego 2024 r. obowiązują nowe ceny w ramach oferty Wspólny Bilet. Średnia podwyżka wyniosła 43%, jednak na pojedynczych odcinkach może sięgać ponad 80%.