Bilety na pociągi PKP Intercity można kupić w serwisie e-podróżnik.pl

Bilety na pociągi PKP Intercity można kupić w serwisie e-podróżnik.pl

Sieć sprzedaży biletów PKP Intercity rozszerza się o kolejnego partnera. Po aplikacji mPay podróżni zyskują możliwość kupienia biletów przewoźnika w serwisie e-podróżnik.pl. Oferta jest już dostępna.

Na platformie e-podróżnik.pl, należącej do firmy Teroplan, dostępne są obecnie bilety wielu przewoźników autobusowych i kolejowych. Podróżni korzystający na części trasy z przejazdu pociągiem PKP Intercity, a na drugiej części z usług innego przewoźnika, którego oferta jest także dostępna na platformie, będą mogli w jednej transakcji nabyć i opłacić bilety obu przewoźników.

Obecnie w serwisie e-podróżnik.pl można bezpośrednio zakupić bilety PKP Intercity z rezerwacją miejsca siedzącego. Do wyboru jest miejsce w Strefie Ciszy, dostępne są wszystkie ulgi oraz opcje Bilet Rodzinny i Duża Rodzina, które oferuje przewoźnik. W razie potrzeby, po zakupie, pasażer może samodzielnie zmodyfikować bilet – zmienić nazwisko podróżnego lub wymienić bilet na inny. Kolejnym krokiem we współpracy PKP Intercity i firmy Teroplan będzie umożliwienie nabywania biletów na przejazd środkami różnych przewoźników w ramach Pakietu Podróżnika, nad czym trwają obecnie prace.

– Zakup biletów na połączenia PKP Intercity ma być szybki i prosty. W taki sposób, jaki lubi klient. Rozszerzamy sieć sprzedaży, nawiązując kolejne współprace w ramach nowego modelu sprzedaży agencyjnej. Wygrywają na tym wszyscy – my jako przewoźnik, bo w nowy sposób docieramy do naszych pasażerów, nasi partnerzy, którzy wzbogacają swoją ofertę i ściągają w ten sposób nowych klientów, a przede wszystkim podróżni, bo bilet na pociąg można kupić za pomocą kilku kliknięć – mówi Tomasz Gontarz, Członek Zarządu PKP Intercity.

 – Od początku prowadzenia naszej działalności motywem przewodnim serwisu e-podróżnik.pl była kompleksowość oferty, stąd nieustannie poszerzany wachlarz przewoźników oferujących usługi transportowe. Wprowadzenie możliwości bezpośredniego zakupu biletów PKP Intercity na naszej platformie to przede wszystkim wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy w łatwy sposób będą mogli zaplanować swoją podróż, także tę z przesiadkami na inne środki transportu. Dzięki szerokiej ofercie połączeń kolejowych i autobusowych portal umożliwi im wybranie optymalnego połączenia oraz opłacenie biletów BLIKIEM, przelewem, kartą lub przedpłaconą skarbonką w atrakcyjnych cenach – zapewnia Tomasz Hajnos, Wiceprezes Zarządu Teroplan S.A., właściciela serwisu e-podróżnik.pl.

Nowy model sprzedaży agencyjnej już działa

E-podróżnik.pl to kolejna partnerska platforma, na której pasażerowie mogą kupić bilety na połączenia PKP Intercity. Od 31 maja br. taką możliwość daje również aplikacja mPay.

Współprace zostały nawiązane w ramach nowego modelu sprzedaży agencyjnej, który PKP Intercity wprowadziło we wrześniu 2021 r. Wyróżnia się on ujednoliconymi warunkami handlowymi dla wszystkich partnerów, co znacznie upraszcza kwestie formalne związane z rozpoczęciem współpracy.

Cel: jak najłatwiejszy zakup biletów PKP Intercity

Rozszerzenie sieci sprzedaży biletów to kolejny krok w realizacji strategii PKP Intercity, która jako jeden z kluczowych celów wyznacza usprawnienie i uproszczenie procesu obsługi podróżnych poprzez wprowadzenie kolejnych rozwiązań cyfrowych.

W ciągu kilku najbliższych lat PKP Intercity planuje m.in. wprowadzić nowoczesny system sprzedaży biletów, uruchomić program lojalnościowy, rozwijać zdalne kanały sprzedaży czy uruchomić platformę multimedialną na pokładach pociągów. Jeszcze w 2022 roku pasażerowie będą mogli korzystać z nowej, łatwej w obsłudze aplikacji mobilnej PKP Intercity, która jest projektowana zgodnie z najnowszymi trendami i będzie oferowała szereg ułatwień dla podróżnych.