Koleje Śląskie rozstrzygnęły postępowanie na naprawy 4 poziomu utrzymania elektrycznych zespołów trakcyjnych pojazdów 14WE i EN71AKŚ wraz z wykonaniem prac dodatkowych.
Na sfinansowanie zamówienia, naprawy P4 dwóch składów 14WE i dwóch EN71AKŚ śląskie przewoźnik przeznaczył 13 111 800 zł brutto.
W postępowaniu oferty złożyli:
- Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego „Mińsk Mazowiecki” – cena brutto 9 953 160 zł
- Konsorcjum:Serwis Pojazdów Szynowych (lider) oraz Public Transport Service – cena brutto 8 892 900 zł.
Mimo droższej oferty, Koleje Śląskie wybrały ofertę ZNTK Mińsk Maz.
W ramach prac dodatkowych w dwóch pojazdach 14WE przewoźnik oczekiwał dostawy wraz z montażem nowych czujników zliczania pasażerów i ich pełną integracja z obecnym na pojeździe systemem informacji pasażerskiej, rewizję zbiorników powietrza a także przegląd wraz z naprawą u producenta tablic pneumatycznych kabinowych i wagonowych.
W ramach prac dodatkowych w EN71AKŚ-101 spółka wymagała dostawy wraz z montażem nowych czujników zliczania pasażerów i ich pełnej integracji z obecnym systemem informacji pasażerskiej oraz wymianę systemu monitoringu wizyjnego na nowy na dwóch jednostkach EN71AKŚ-100 oraz EN71AKŚ-101