Trzy oferty na modernizację peronów w Nowym Targu i Poroninie

Trzy oferty na modernizację peronów w Nowym Targu i Poroninie

PKP Polskie Linie Kolejowe otworzyły oferty w postępowaniu na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie peronu nr 1 w stacji Nowy Targ oraz peronu nr 1 w stacji Poronin na linii kolejowej nr 99 Chabówka – Zakopane.

Na sfinansowanie zamówienia zarządca infrastruktury zamierza przeznaczyć kwotę 13 407 000 zł brutto.

Oferty złożyli:

  • INFRAKOL – 26 857 050 zł brutto,
  • ZUE – 33 240 757,92 zł brutto,
  • Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie 17 231 598,46 zł brutto.

W ramach zamówienia na stacji Nowy Targ i Poronin powstaną perony o wysokości 0,76m od główki szyny, długości 200 m i szerokości peronu 4 m. W przypadku ograniczeń wynikających z uwarunkowań terenowych i geodezyjnych minimalna szerokość peronu jednokrawędziowego wyniesie 2,6 m.

Perony wyposażone będę w wiaty, ławki, poręcze do odpoczynku na stojąco, kosze na śmieci oraz tablice i gabloty informacyjne. Obiekty będą dostosowane do potrzeb obsługi osób o ograniczonej możliwości poruszania.

Co ważne przebudowany peron nr  1 w stacji Nowy Targ będzie dostosowany wysokością do wybudowanej już kładki.

Jeśli PKP Polskie Linie Kolejowe zdecydują się zwiększyć budżet to wybrany wykonawca przebuduje perony w ciągu 11 miesięcy od dnia podpisania umowy.