PKP Polskie Linie Kolejowe podpisały umowy z Tabor Dębica na wykonanie napraw poziomu P5 wraz z malowanie pojazdów specjalnych zarządcy infrastruktury. Z zakończonego postępowania udało się wybrać jedynie wykonawcę w dwóch z dziewięciu zadań.
Przypomnijmy, że przedmiot zamówienia był podzielony na części:
- Zadanie nr 1 – Naprawa poziomu P5 wraz z malowaniem i naprawą układu podnoszenia i nasuwania toru podbijarki rozjazdowej typu Unimat 08 – 475 4S nr fabryczny 1056;
- Zadanie nr 2 – Naprawa poziomu P5 wraz z malowaniem uniwersalnej zgarniarki tłucznia typu USP 303 nr fabryczny 457;
- Zadanie nr 3 – Naprawa poziomu P5 wraz z malowaniem uniwersalnej zgarniarki tłucznia typu ZTU 300 nr fabryczny 09 ;
- Zadanie nr 4 – Naprawa poziomu P5 wraz z malowaniem wygarniarki tłucznia typu UWT 600 (PDB 600) nr fabryczny 02,
- Zadanie nr 5 – Naprawa poziomu P5 wraz malowaniem i z naprawą główną agregatów podbijających podbijarki toru typu MD 07-32 nr fabryczny 1943,
- Zadanie nr 6 – Naprawa poziomu P5 wraz z malowaniem i naprawą główną agregatów podbijających podbijarki rozjazdów typu PLM 07-275 nr fabryczny 646 (maszyna na tor o prześwicie 1520 mm),
- Zadanie nr 7 – Naprawa poziomu P5 wraz z malowaniem profilarki ławy torowiska PŁT 500A nr fabryczny 46 oraz 1 szt. wagonu platformy typu PRG 44A nr fabryczny 36
- Zadanie nr 8 – Naprawa poziomu P5 z malowaniem 2 szt. transporterów materiałów sypkich typu TMS 40 nr fabryczny 03 i 04 oraz 1 szt. wagonu platformy typu PRG 45A nr fabryczny 143,
- Zadanie nr 9 -Naprawa poziomu P5 z malowaniem wózka motorowego typu WM 15 AM nr fab. 149 oraz przyczepy wózka motorowego typu PWM 15 nr fabryczny 486
W ramach podpisanych umów ze spółką Tabor Dębica o wartości 4 366 440 zł netto wykonane zostaną zadania nr 7 oraz nr 8. W tych samych zadaniach zostały złożone jeszcze oferty spółki ZPS.