Podczas targów InnoTrans 2022 w Berlinie Stadler zaprezentował wyjątkowego FLIRTa dla Transport for Wales. Pojazd może być zasilany z sieci trakcyjnej napięciem 25 KV, a także silnikiem diesla lub pobierać energię z akumulatorów. Pojazdy jeszcze w tym roku zaczną wozić pasażerów.
Dostawa trójmodalnych pojazdów FLIRT jest częścią umowy podpisanej przez Stadlera i Transport for Wales w styczniu 2019 roku. Kontrakt obejmuje łącznie 35 pojazdów, z czego 24 będą z trzema rodzajami napędu. Siedem z nich będzie w wersji trzyczłonowego a 17 jako czteroczłonowe. Pozostałe 11 FLIRT-ów będzie napędzanych olejem napędowym.
Aby zmaksymalizować komfort pasażerów zaprojektowano ergonomicznie fotele, a każdy z nich będzie wyposażony gniazdka elektryczne. Wszystkie są klimatyzowane, zaprojektowano miejsca na wózki inwalidzkie, wózki spacerowe i rowery oraz szerokie ekrany informacji pasażerskiej, wyświetlające aktualne informacje o podróży. Hałas i wibracje mają być ograniczone do minimum. Niska podłoga przy każdych drzwiach ma ułatwić pasażerom wsiadanie i wysiadanie.
Pierwsze pociągi FLIRT przybyły do Cardiff w listopadzie 2021 r. na testy w sieci lokalnej ale Transport for Wales zamierza wprowadzić pociągi do obsługi pasażerów jeszcze w tym roku.