Ruszyła przebudowa Centrum Obsługi Klienta na warszawskim Dworcu Centralnym

Ruszyła przebudowa Centrum Obsługi Klienta na warszawskim Dworcu Centralnym

Nowoczesne Centrum Obsługi Klienta PKP Intercity na Dworcu Warszawa Centralna przyjmie podróżnych w maju

Prace obejmują generalną przebudowę pomieszczeń COK – zmianę wyposażenia wnętrz oraz kompleksową wymianę instalacji. Wynikiem będzie podwyższenie standardów obsługi podróżnych, jak również zapewnienie komfortowych warunków pracy personelowi COK. Na czas przebudowy obsługa klientów będzie prowadzona w kasach na Dworcu Centralnym.

Inwestycja jest realizowana pod nadzorem Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w celu zachowania walorów zabytkowych pomieszczeń Dworca Centralnego im. Stanisława Moniuszki przy jednoczesnym zastosowaniu nowoczesnych standardów obsługi pasażerskiej.

 – Stale pracujemy nad ulepszaniem procesu obsługi klienta. Zależy nam na tym, aby podróżni mogli liczyć na kompleksową informację na każdym etapie, od planowania wyjazdu po samą podróż. Nowoczesne Centrum Obsługi Klienta na Dworcu Warszawa Centralna to kolejny krok w kierunku zapewnienia naszym pasażerom wysokiego standardu obsługi – mówi Adam Laskowski, Członek Zarządu PKP Intercity.

Prace zostaną wykonane przez firmę TB.INVEST Tomasz Brzeziński w ciągu 2,5 miesiąca od dnia przekazania terenu inwestycji. Planowany termin zakończenia prac to maj 2021 r. Koszt przebudowy COK wynosi blisko 2,4 mln zł. Projekt realizacji wykonała firma Z.P.I. Kontrapunkt V-Projekt z Krakowa.

Centrum Obsługi Klienta na Dworcu Centralnym w Warszawie to jedna z sześciu placówek tego typu na terenie kraju. Podróżni mogą z nich skorzystać również na dworcach w Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach, a także przy dworcu  Warszawa Zachodnia w budynku West Station. W Centrach Obsługi Klienta, poza nabyciem biletu na przejazd, podróżni mogą uzyskać również niezbędne informacje na temat oferty PKP Intercity, czy zgłosić potrzebę zapewnienia asysty osobie z niepełnosprawnościami.