Polregio przeprasza pasażerów za odwołane pociągi na Dolnym Śląsku

Polregio przeprasza pasażerów za odwołane pociągi na Dolnym Śląsku

Na prośbę redakcji „kolejowego Portalu” Polregio przesłało komentarz do dzisiejszego oświadczenia Marszałka Województwa Dolnośląskiego ws. notorycznego odwoływania przez spółkę połączeń kolejowych. Odpowiedź przewoźnika publikujemy w całości.

Polregio, rozumiejąc uzasadnione rozgoryczenie podróżnych sytuacją związaną z odwołaniami i opóźnieniami pociągów w ostatnich tygodniach, pragnie przeprosić pasażerów za wszystkie związane z tym niedogodności. 

Jako przewoźnik, który dokłada wszelkich starań, aby świadczyć usługi transportowe jak najlepszej jakości, zmagamy się z wieloma wyzwaniami związanymi z wiekiem odziedziczonego przez nas taboru. Aktualna sytuacja spowodowana jest głównie przez dużą liczbę składów odstawionych jednocześnie do bieżących napraw, a także zakłóceniami łańcucha dostaw części zamiennych. 

Pragniemy jednak podkreślić, że w celu jak najszybszej poprawy sytuacji przeprowadziliśmy szereg działań naprawczych, poszerzyliśmy również flotę pojazdów o 6 szt. zmodernizowanych pojazdów typu EN57 FPS Feniks. Pozwoli nam to przywrócić oczekiwaną przez pasażerów stabilność przewozową m.in. w woj. dolnośląskim. 

Od najbliższego piątku, 5 sierpnia nie przewidujemy żadnych odwołań.

Jednocześnie zaznaczamy, że Polregio uruchomiło największy w historii program inwestycyjny, który pozwoli na zakup nowego taboru. W tym zakresie na bieżąco współpracujemy m.in. z Urzędem Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego, które jest jednym ze współwłaścicieli spółki.