PKP Intercity zadba o dobre relacje

PKP Intercity zadba o dobre relacje

„Dbamy o dobre relacje” to hasło nowej kampanii promocyjnej, która ma zachęcić Polaków do jazdy pociągami.

Celem kampanii  jest zachęcenie pasażerów do podróżowania koleją oraz umacnianie wizerunku PKP Intercity jako marki, która nieustannie zmienia się na lepsze. Przewoźnik w ramach działań przekonuje, że wspólna podróż, weekendowy wypad czy odkrywanie nowych miejsc procentuje cennymi doświadczeniami, których nie da się niczym innym zastąpić. Podróż pociągiem może być nie tylko przemieszczaniem się z jednego miasta do drugiego, lecz także ciekawą przygodą i dobrą okazją do tego, żeby zadbać o rodzinne czy przyjacielskie więzi.

Już wkrótce kampania pojawi się w ogólnopolskiej telewizji i w stacjach radiowych.

Działania w ramach kampanii będą szeroko prowadzone w kanałach digital oraz social media m.in. z wykorzystaniem video oraz kreacji graficznych. PKP Intercity przygotowało w ramach kampanii m.in. 30- i 6-sekundowe spoty, w których pierwszoplanową rolę grają relacje między bohaterami.

Od 1 maja wystartowały działania w outdoorze, dzięki którym przechodnie i kierowcy w największych miastach w Polsce mogą zapoznać się z głównymi przekazami kampanii. Billboardy i citylighty opowiadają o bliskości, czułości i przyjaźni, które są pielęgnowane w podróży pociągami PKP Intercity.

Za koncept kreatywny odpowiada agencja Publicis Worldwide Poland, produkcją zajęło się studio filmowe Dynamo, a postprodukcją Delapost. Reżyserem spotów był Michał Bulik.