PKP Intercity sprzeda 1,5 miliona biletów w promocyjnych cenach

PKP Intercity sprzeda 1,5 miliona biletów w promocyjnych cenach

PKP Intercity dba o dobre relacje, dlatego do sprzedaży trafia 1,5 mln biletów w promocyjnych cenach. To idealna okazja, by odwiedzić z przewoźnikiem rodzinne strony lub wybrać się w podróż z przyjaciółmi.

Po rekordowej frekwencji w pociągach podczas majówki, w trakcie której składami PKP Intercity podróżowało blisko 2 mln osób, narodowy przewoźnik nie zwalnia tempa i swoją ofertą zachęca, by właśnie z nim wybrać się w kolejne wiosenne podróże. Na majowe wyjazdy spółka przeznaczyła 1,5 mln promocyjnych biletów w ramach oferty Promo!

Sprzedaż 1,5 mln promocyjnych biletów jest ograniczona czasowo. Potrwa do 28 maja i będzie obowiązywać na przejazdy do końca tego miesiąca. Aby ułatwić wyszukiwanie tańszych biletów PKP Intercity udostępnia na swojej stronie internetowej zakładkę „Promobilet” – tutaj można znaleźć najlepsze oferty, które pozwolą np. na szybką i ekonomiczną podróż do innego miasta.

Dzięki ofercie Promo na najpopularniejszych trasach, takich jak z Warszawy do Krakowa, Trójmiasta, Katowic czy Poznania, ceny biletów mogą zaczynać się już od 19 zł. Podróże ze stolicy do Łodzi, Lublina czy Białegostoku są możliwe już za 14 zł. Oferta obowiązuje również na przejazdy pociągami Pendolino – bilety na połączenia pomiędzy największymi polskimi miastami zaczynają się już od 49 zł.

Tak duża pula promocyjnych biletów to świetny argument za tym, by wybrać się w podróż z PKP Intercity. Zależy nam, by kolej stała się dla Polaków środkiem transportu pierwszego wyboru. W związku z tym konsekwentnie wprowadzamy kolejne rozwiązania, które sprawią, że podróż z PKP Intercity będzie jeszcze bardziej przystępna i komfortowa. Nasze starania przynoszą rezultaty – polska kolej przeżywa dziś renesans. Niezwykle mnie to cieszy – mówi Marek Chraniuk, prezes zarządu PKP Intercity.

PKP Intercity rusza z wiosenną kampanią „Dbamy o dobre relacje”

Wraz z początkiem maja wystartowała wielokanałowa kampania reklamowa „Dbamy o dobre relacje”. Jej celem jest zachęcenie pasażerów do podróżowania koleją. Przewoźnik w jej ramach przekonuje, że wspólna podróż, weekendowy wyjazd czy odkrywanie nowych miejsc procentuje cennymi doświadczeniami, których nie da się zastąpić niczym innym. Podróż pociągiem może być nie tylko przemieszczaniem się z jednego miasta do drugiego, ale również ciekawą przygodą i dobrą okazją do tego, żeby zadbać o rodzinne czy przyjacielskie więzi. Kampania obejmuje telewizję, radio, online – video i social media, a także działania outdoorowe – bilboardy i citylighty.

Dynamiczne ceny w ofercie Promo

Oferta Promo, bazująca na dynamicznym systemie zarządzania cenami, obowiązuje we wszystkich kategoriach pociągów przewoźnika. Początkowo zostały nią objęte pociągi ekspresowe, czyli przejazdy pociągami kategorii EIP oraz EIC. W maju 2022 roku oferta Promo została wprowadzona w kategoriach pociągów IC oraz TLK.

Oferta Promo sprawiła, że ogólnodostępne stały się bilety w cenach niższych niż wcześniej. Ceny w ramach promocji są bardzo często bezkonkurencyjne, dlatego kolej stała się dla wielu podróżnych preferowaną formą transportu. Promo to jednolita i prosta oferta, dzięki której łatwiej znaleźć połączenia w najlepszej cenie. 1,5 miliona tanich biletów jeszcze bardziej ułatwi podróże i mamy nadzieję, że promocja skłoni Polaków do odwiedzenia swoich najbliższych lub turystycznych wyjazdów – mówi Tomasz Gontarz, wiceprezes zarządu PKP Intercity

Promocyjne bilety można kupić nawet w dniu podróży a ich liczba może się zmieniać w trakcie trwania ich sprzedaży. Pule biletów w poszczególnych poziomach cenowych są limitowane. Co istotne, oferta obejmuje przejazdy w pierwszej klasie – dzięki temu podróże w wyższym standardzie stały się bardziej przystępne. Warto pamiętać, że oferta Promo łączy się także z ulgami ustawowymi, dlatego studenci, seniorzy czy uczniowie podróżują jeszcze taniej.