PKP Intercity chce wydzierżawić spalinowe zespoły trakcyjne

PKP Intercity chce wydzierżawić spalinowe zespoły trakcyjne

PKP Intercity ogłosiło przetarg na dzierżawę spalinowych zespołów trakcyjnych przeznaczonych do obsługi połączenia relacji Kraków Główny – Zagórz a w sezonie turystycznym nawet do Łupkowa.

Dzierżawa dotyczy minimum trójczłonowych, spalinowych zespołów trakcyjnych przeznaczonych do obsługi przewozów w relacji Kraków Główny – Zagórz – Łupków Łupków –
Zagórz – Kraków Główny wraz z zapewnieniem utrzymania, wyposażenia w materiały eksploatacyjne, paliwo i zapewnienie obsługi rewidenckiej umożliwiających realizację
obowiązującego Rozkładu Jazdy Pociągów zakładającego codzienne kursowanie dwóch par pociągów, w relacji Kraków Główny – Zagórz, Zagórz – Kraków Główny, Łupków – Kraków Główny,
Kraków Główny – Łupków wraz z zapewnieniem obsługi rewidenckiej, w okresie od dnia 13.12.2020 r.  do dnia 12.12.2021 r.

Każdy pociąg musi zapewniać przewóz w klasie drugiej i przynajmniej 200 miejsc siedzących.

 

Z racji tego, że to PKP Intercity zapewni drużyny trakcyjne i konduktorskie, wykonawca będzie musiał przeprowadzić szkolenia trzech maszynistów instruktorów PKP Intercity w zakresie budowy i obsługi pojazdu dla rozszerzenia świadectwa maszynisty (autoryzacji) a także przeszkolić  czterech pracowników będących przedstawicielami Drużyn Konduktorskich w celu nabycia autoryzacji z uprawnieniami do szkolenia dalszych pracowników

PKP Intercity chce okleić wydzierżawione składy zgodnie z projektem i bez konieczności powrotu do malowania pierwotnego po zakończeniu obowiązywania umowy. Wydzierżawione SZT muszą posiadać aktualne dokumenty pozwalające na eksploatację na terenie Polski.

Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia rezerwy taborowej w minimalnej liczbie jednego pojazdu przez cały okres realizacji umowy.

Oferty można składać do 20 listopada 2020 r. Jedynym kryterium wyboru wykonawcy jest cena.