PKP Intercity ogłosiło postępowanie na dostawę części zamiennych do ED160. Zamówienie podzielone jest na sześć zadań. Przewoźnik dopuszcza składania ofert częściowych na cały asortyment ujęty w danym zadaniu. Części muszą być fabrycznie nowe.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Zadanie nr 1- dostawa amortyzatorów
- Zadanie nr 2- dostawa blendy dachowej
- Zadanie nr 3- dostawa czujników obrotów
- Zadanie nr 4- dostawa przewodów oraz balista ECTS
- Zadanie nr 5- dostawa drzwi wejściowych
- Zadanie nr 6- dostawa elementów fotela
PKP Intercity chce kupić m.in.: 60 amortyzatorów, ponad 50 blend dachowych, 18 czujników obrotów, 12 przewodów ETCS i 6 balis, drzwi wejściowych odskokowo-przesuwnych (skrzydło lewe i prawe ) a także 125 podłokietników do foteli w 1. klasie, po 20 sztuk siedzisk foteli 1. i 2. klasy, 100 siatek na gazety oraz 20 stolików montowanych za fotelem.
Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty transportu. Zamawiający wymaga udzielenia 12-miesięcznej gwarancją na dostarczone elementy.
Termin składania ofert upływa w dniu 16-11-2021 r. o godzinie 12:00.
Przewoźnik planuje przeprowadzenie dwóch etapów postępowania. Etap I to złożenie ofert formalnych i handlowych wstępnych, ocena formalna i handlowa ofert. Do II etapu zaproszeni zostaną tylko ci Oferenci, którzy spełnią wymagania PKP Intercity i których oferty zarówno w części formalno-merytorycznej jak i handlowej wstępnej nie podlegają odrzuceniu. Etap II to licytacja na platformie eB2B lub negocjacje.
O wyborze wykonawce zdecyduje cena – 90 pkt oraz termin dostawy – 10 pkt.