PKP Intercity chce kupić blisko 600 tabletów i wdrożyć Teczkę Rewidenta

PKP Intercity chce kupić blisko 600 tabletów i wdrożyć Teczkę Rewidenta

PKP Intercity ogłosiło przetarg na dostawę 585 tabletów oraz budowę i wdrożenie systemu Teczka Rewidenta wspierającego pracę zespołów rewizji technicznej wraz z integracją z innymi systemami przewoźnika.

Zakres zamówienia podstawowego obejmuje dostawę fabrycznie nowych 585 sztuk tabletów przemysłowych (wraz z licencją EMM Famoc) oraz w takiej samej ilości kart pamięci microSD dedykowanych przez producenta, wymiennych akumulatorów oraz dedykowanych etui z paskiem naramiennym, budowę i wdrożenie systemu Teczka Rewidenta i integracją z systemami Teczka Maszynisty, Teczka Konduktora, aplikacją GREX, SPIN lub aplikacją równoważną. Zadaniem wykonawcy będzie również przeprowadzenie szkoleń w zakresie systemu Teczki Rewidenta dla 65 osób, utrzymanie oraz usługi rozwoju systemu.

Zamówienie objętym prawem opcji jest polegającym na dostawie do 50 licencji EMM Famoc wraz z wsparciem, do 50 tabletów przemysłowych wraz z akcesoriami, do 120 zapasowych dedykowanych akumulatorów oraz do 30 ładowarek wielostanowiskowych.

Wybrane wymagania dotyczące tabletów

Tablet musi posiadać procesor o parametrach określonych jako „Total score powyżej 130000 w Antutu”, systemem min. Android wersja 8.1 kompatybilny z EMM zamawiającego. Urządzenie powinno być wyposażone w matryce panoramiczną o przekątnej min 10” max 11” umożliwiającą nanoszenie danych za pośrednictwem dotykowego panelu (pojemnościowego), pamięć RAM co najmniej 4 GB i wbudowanej pamięci Flash min. 16 GB z  możliwość rozbudowy do 32 GB za pomocą wbudowanego slotu na karty microSD. Zainstalowana w urządzeniu bateria powinna wytrzymać min 8 godz. ciągłej pracy z maksymalnie rozjaśnionym ekranem, z włączonym WIFI i transmisją komórkową,. Za łączność będę odpowiadały karta sieciowa bezprzewodowa pracująca w standardzie min. 802.11 b/g/n,ac, wbudowany modem do transmisji danych w technologii HSPA / UMTS /LTE lub nowszej, oraz Bluetooth. Tablet musi by wyposażony w oprogramowanie umożliwiające przeglądanie dokumentów w formatach: pdf, doc, docx, xls, xlsx, pp i pptx oraz wyszukiwanie na podstawie frazy.

Wybrane wymagania dotyczące systemu Teczka Rewidenta

System musi cechować się wydajnością gwarantującą efektywną i komfortową pracę w czasie nie dłuższym niż 1 sekundę pomiędzy przejściem między poszczególnymi funkcjami systemu na tablecie. Powinien być zdolny do weryfikowania wprowadzanych danych do formularzy tj. muszą istnieć słowniki systemowe oraz reguły na podstawie których będą weryfikowane dane wprowadzane do formularzy. Interfejsy użytkownika aplikacji muszą być przejrzyste intuicyjne i umożliwiać użytkownikowi szybkie przejście do dowolnego miejsca w menu. Najczęściej wykorzystywane opcje powinny być łatwo dostępne. System musi umożliwiać dostęp do Teczki Zarządzeń, Regulaminów Tymczasowych prowadzenia ruchu pociągów w czasie robót i zamknięć torowych, Regulaminów Stacyjnych, planów schematycznych posterunków ruchu, w wersji elektronicznej z jednoczesną możliwością potwierdzenia ich odbioru i zapoznania się z ich treścią, a także uzyskanie bezpośredniego dostępu do materiałów szkoleniowych, instrukcji, przepisów

System musi posiadać możliwość bieżącego zgłaszania usterek taboru.

Etapy realizacji

Zamówienie realizowane będzie w podziale na V etapów:

  • etap I – dostawa 585 szt. licencji EMM – nie później niż 55 tygodni od podpisania umowy,
  • etap II – stworzenie i wdrożenie systemu Teczka Rewidenta -nie później niż 69 tygodni od podpisania umowy,
  • etap III – dostawa 585 tabletów dla zespołów rewizji technicznej, nie później niż 55 tygodni od podpisania umowy,
  • etap IV – utrzymanie systemu Teczka Rewidenta, nie później niż 165 tygodni od zakończenia fazy 5a Etapu II (Wdrożenie systemu),
  • etap V – usługi rozwoju dla systemu Teczka Rewidenta, nie później niż 214 tygodni od zakończenia fazy 1 Etapu II (Analiza wymagań funkcjonalnych i opracowanie projektu funkcjonalnego i dokumentacji dla Teczki Rewidenta).

Składanie ofert i kryteria

Na oferty PKP Intercity czeka do dnia 17 listopada 2021 r. do godz. 10:30.  Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 200 tys. zł.

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, PKP Intercity kierować się będzie aż ośmioma kryteriami: ceną jednostkową za dostawę tabletu (CT)- 57%, cenę za miesiąc świadczenia usługi utrzymania (CU)- 10%, cena za 1 roboczogodzinę świadczenia usługi rozwoju (CR)- 8%, cenę jednostkową baterii zapasowej do tabletu (CB)- 3%, ceną jednostkową ładowarki wielostanowiskowej (CL)- 1%, ceną za dostawę i wdrożenie systemu Teczka Rewidenta (CS)- 11%, ceną jednostkową za licencję EMM (CLi)- 2% oraz rerminem gwarancji na dostarczone tablety i akcesoria (wyrażony w pełnych miesiącach) – 8 %

Zamawiający przewiduje przeprowadzenie jednoetapowej aukcji elektronicznej, jeżeli zostaną złożone co najmniej dwie oferty niepodlegające odrzuceniu. Kryteriami oceny ofert w aukcji elektronicznej będą cena jednostkowa za dostawę tabletu oferty oraz cena za miesiąc świadczenia usługi utrzymania.