PKP Intercity chce kupić 2400 telefonów

PKP Intercity chce kupić 2400 telefonów

PKP Intercity ogłosiło przetarg na dostawę 2400 fabrycznie nowych telefonów komórkowych z podziałem na dwa zadania. Na oferty przewoźnik czeka do 11 listopada 2021 r.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa telefonów komórkowych z podziałem na zadania:

  • Zadanie nr 1 – dostawa telefonów komórkowych typu smartfon w ilości 850 szt.
  • Zadanie nr 2- dostawa telefonów komórkowych typu klawiszowy w ilości 1 550 szt.

Jakie urządzenia?

W zadaniu 1 dotyczącym dostawy telefonu komórkowego typu smartfon w ilości 850 szt., PKP Intercity preferuje urządzenie Xiaomi Readmi 9A lub produkt o nie gorszych parametrach tj.: wyświetlacz dotykowy min. 6.5, rozdzielczość ekranu min. 720X1600, sieć min. 2/3/4G, dual SIM, obsługa kart pamięci tak – do 32 GB, pamięć RAM min. 2 GB, pamięć wbudowana min. 32 GB, obsługa Bluetooth min 5.0, bateria min. 5000mAh, aparat gł. min. 13 Mpix

W zadaniu 2 dotyczącym dostawy telefonu komórkowego typu klawiszowy w ilości 1550 szt., przewoźnik preferuje model Nokia 215 lub produkt o nie gorszych parametrach tj.: wyświetlacz min 2,4″, rozdzielczość ekranu min 240X320, sieć min 2/3/4G, obsługa kart pamięci, obsługa Bluetooth 3.0, bateria min. 1000 mAh.

Dostarczony Sprzęt musi by objęty co najmniej 24-miesięczną gwarancją producenta.

 

Termin obowiązywania umowy – od dnia zawarcia przez okres 6 miesięcy.
2. Miejsce dostaw: wg. załącznika nr 4 do zapytania ofertowego – wzór umowy.
3. Wymagany termin dostawy- 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy.

Składanie ofert

Termin składania ofert upływa 10 listopada 2021 r. o godzinie 10:00.

PKP Intercity planuje przeprowadzenie dwóch etapów postępowania. Etap I to złożenie ofert formalnych i handlowych wstępnych, ocena formalna ofert na podstawie złożonych dokumentów, ocena handlowa ofert wstępnych. Do II etapu zaproszeni zostaną tylko te firmy, które spełnią wymagania zamawiającego i których oferty zarówno w części formalnej jak i handlowej wstępnej nie podlegają odrzuceniu. Etap II to licytacja na platformie eB2B lub negocjacje.