PKP IC wyjaśnia sprawę spleśniałych bułek w pociągu Pendolino

PKP IC wyjaśnia sprawę spleśniałych bułek w pociągu Pendolino

PKP Intercity wyjaśnia sytuację, która miała miejsce w sobotę, 11 września w pociągu Express InterCity Premium z franczyzobiorcą świadczącym usługi dla Wars. Piotr Kołomycki, członek stołecznej PO otrzymał jako poczęstunek od obsługi pociągu dwie spleśniałe bułki.

– Nie ma to jak Pendolino! Dziękuję PKP Intercity! Chociaż przyznam, że wolę nie wiedzieć, jak mógłby wyglądać poczęstunek w drugiej klasie” – skomentował sytuację Piotr Kołomycki na Twitterze


Kołomycki dodał na Twitterze, że „obsługa szybko wymieniła to żyjątko”

Poprosiliśmy przewoźnika o komentarz w tej sprawie.

Jak poinformowała Katarzyna Grzduk, rzecznik prasowy PKP Intercity, spółka wyjaśnia sytuację z franczyzobiorcą świadczącym usługi dla Wars.

– Pragniemy podkreślić, że podobny przypadek nie został nigdy wcześniej odnotowany. Dbamy o to, aby posiłki dla naszych pasażerów były przygotowywane w wagonach gastronomicznych WARS zgodnie z odpowiednimi standardami jakościowymi i zasadami bezpieczeństwa zdrowotnego żywności. Zależy nam na jak najwyższej jakości usług świadczonych na pokładach pociągów PKP Intercity, dlatego każde zgłoszenia dotyczące nieprawidłowości są przez nas szczegółowo sprawdzane – dodaje Katarzyna Grzduk.

 Zdarzenie, z którym spotkał się Piotr Kołomycki miało miejsce w pociągu EIP 4506 relacji Bielska-Biała Głowna – Gdynia Główna.