PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiły postępowanie dotyczące budowy nowego przystanku Łódź Zarzew w ramach Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz budowa dwóch nowych jednokrawędziowych peronów przystanku kolejowego Łódź Zarzew na linii kolejowej nr 540 Łódź Chojny – Łódź Widzew w km od 4,350 do km 4,500, o szerokości 4 m, wysokości 76 cm na główką szyny oraz długości 150 m z pozostawieniem rezerwy w terenie pod późniejsze ewentualne wydłużenie do 200 m, wraz z wykonaniem odwodnień, dojść do peronów w formie zewnętrznych klatek schodowych, pochylni lub wind, poziomowego skrzyżowania o odpowiednim standardzie dostosowanym do warunków lokalnych oraz innymi niezbędnymi robotami w branżach towarzyszących, wraz z budową odwodnienia torowiska
w obrębie przedmiotowej inwestycji.
Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
- dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego wykonania wszystkich robót budowlanych i uzyskania dla niej wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia;
- wszystkich robót budowlanych zgodnie z zakresem zamówienia na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w ww. pkt 1, oraz wszystkich robót przygotowawczych niezbędnych do wykonania zakresu Umowy oraz wykonania wszelkich czynności wymaganych Prawem;
- przeprowadzenie oceny zgodności podsystemu strukturalnego „Infrastruktura” objętego zakresem zamówienia na każdym etapie (projektowania, budowy i końcowych prób podsystemu).
Zarządca infrastruktury ustanowił kamienie milowe, które wybrany wykonawca zobowiązany będzie wykonać w następujących terminach:
- Opracowanie i przekazanie Koncepcji projektowej- 40 dni od dnia podpisania Umowy;
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych pozwoleń i uzgodnień: 280 dni od dnia podpisania Umowy;
- Oddanie do eksploatacji peronu nr 1 (faza I) 370 dni od dnia podpisania Umowy;
- Oddanie do eksploatacji peronu nr 2 (faza II) – 460 dni od dnia podpisania Umowy;
- Dokonanie odbioru końcowego i zakończenie robót budowlanych wraz z przekazaniem Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej i pozwolenia na użytkowanie: 501 dni od dnia
podpisania Umowy.
Na oferty PLK czeka do 30 stycznia 2023 . do godz. 11:00. O wyborze wykonawcy zdecyduje cena.