O co pyta WKD w ankiecie dotyczącej świadczonych usług?

O co pyta WKD w ankiecie dotyczącej świadczonych usług?

W marcu na stronie Warszawskiej Kolei Dojazdowej można wypełnić ankietę. Badanie składające się z 44 pytań pozwoli ocenić spółce jakość świadczonych usług.

Oprócz standardowych pytań o płeć, wiek, wykonywane zajęcie, wykształcenie czy miejsce zamieszkania. WKD pyta również o ekologię. Przewoźnik chce poznać opinię czy stan środowiska naturalnego w miejscu zamieszkania jest powodem obaw i niepokoju, czy wytwarzanie energii w Polsce powinno opierać się na zasobach węgla czy powinno odchodzić się od tego surowca a także czy WKD powinna inwestować w urządzenia oparte na technologiach wykorzystujących odnawialne źródła energii i jakie powinny być to działania.

Pozostała cześć ankiety to pytania z tymi samymi odpowiedziami (bardzo dobrze, dobrze, dostatecznie, źle, bardzo źle). Przewoźnik pyta m.in.: o dostępność biletów i ocenę funkcjonowania kas i automatów biletowych, bezpieczeństwo na terenie przystanków i w pociągu.

Nie zabrakło pytań o przystosowanie pociągów, przystanków i warunków podróży osób niepełnosprawnych oraz tych o ograniczonej możliwości poruszania się (w tym osoby podróżujące z wózkiem/rowerem)

Spółka chce także dowiedzieć się od pasażerów jak oceniają komfort jazdy pociągami. Przewoźnik pyta również jak podróżni oceniają działania prowadzone przez WKD, aby przeciwdziałać rozprzestrzenianiu się COVID-19 (ozonowanie pociągów, dezynfekcja poręczy, automatyczne otwieranie drzwi, itp.) a także jak oceniają poziom bezpieczeństwa w pociągach w czasie pandemii.

Ankietę można wypełnić tutaj.