Nowe funkcjonalności w aplikacji PKP Intercity

Nowe funkcjonalności w aplikacji PKP Intercity

Od teraz w aplikacji mobilnej PKP Intercity będzie możliwość sprawdzenia trasy przejazdu oraz czasu ewentualnych opóźnień, a także informacja o torze i peronie, z którego odjedzie pociąg.  Aktualizację można już pobrać ze sklepów Google Play i App Store .

Aplikacja PKP Intercity konsekwentnie zyskuje kolejne funkcjonalności. W nowej wersji, która dostępna jest od 1 grudnia, dzięki danym pochodzącym od zarządy infrastruktury, można sprawdzić z jakiego toru i peronu odjeżdża pociąg i dowiedzieć się o ewentualnych opóźnieniach.

Zmieni się także podgląd trasy – w trakcie jazdy na bilecie będą wyszarzane stacje, które pociąg już minął. Co istotne, funkcja działać będzie w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że jeśli pojawi się opóźnienie, stacje będą zaznaczane na szaro odpowiednio później. Dodatkową funkcjonalnością w tej wersji będzie komunikat z informacją o aktualizacji do pobrania w sklepie.

Stworzenie dobrej i funkcjonalnej aplikacji mobilnej było dla nas od dawna priorytetem. Zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest posiadanie wysoko rozwiniętych, zdalnych kanałów sprzedaży, dlatego nie ustajemy we wprowadzaniu udoskonaleń w tym obszarze. Inspirujemy się potrzebami pasażerów i staramy się do nich dostosować. Nowe funkcje  to kolejny krok w tym procesie – powiedział Tomasz Gontarz, wiceprezes zarządu PKP Intercity.

Dynamiczny rozwój zdalnych kanałów sprzedaży

Rozwój zdalnych kanałów sprzedaży to istotny element strategii przyjętej przez PKP Intercity. Rozwijana jest nie tylko aplikacja, lecz także strona internetowa przeznaczona do zakupu biletów. Wprowadzony we wrześniu tego roku system e-IC 2.0 w wersji beta oferuje intuicyjną ścieżkę zakupową, odnowiony design i wiele funkcjonalności, które stają się już standardem w ofercie narodowego przewoźnika. Do najważniejszych z nich należą m.in. planowanie podróży „tam i z powrotem”, profile zakupowe oraz możliwość dodania biletu do kalendarza. Platforma podpowiada również najlepszą dla podróżnych ofertę, która jest dopasowana do ich indywidualnych potrzeb. Po podaniu daty urodzenia pasażera, e-IC 2.0 sugeruje ulgi, najbardziej korzystne dla danego przedziału wiekowego.

Rozszerzana jest także współpraca z zewnętrznymi partnerami. PKP Intercity współpracuje już z siedmioma firmami oferującymi sprzedaż biletów na różne środki transportu, takimi jak m.in. KOLEO, e-podróżnik, Skycash czy mPay. Współpraca w trybie agencyjnym na zasadach ujednoliconych warunków handlowych okazała się dużym sukcesem. Przewoźnik sprzedał w zewnętrznych kanałach już blisko 6,5 mln biletów, co oznacza, że aż 14% sprzedaży ogólnej odbywa się u partnerów PKP Intercity.