W związku z zakończeniem od 12 grudnia 2021 r. obsługi odcinka Lubliniec – Kluczbork przez Koleje Śląskie podróżni, którzy nabyli bilety okresowe (miesięczne i kwartalne) oraz bilety jednorazowe ważne po 11 grudnia 2021 r. mogą ubiegać się o zwrot należności bez potrącania odstępnego, proporcjonalnie za okres, w którym nie mogły one być wykorzystane.
W przypadku biletów okresowych (miesięcznych) zakupionych za pośrednictwem elektronicznych kanałów sprzedaży, tj.:
- e-KŚ,
- SkyCash,
- e-podróżnik,
- mPay,
zwroty należności za całkowicie lub częściowo niewykorzystane bilety będą dokonywane na drodze reklamacji bez potrącania odstępnego, proporcjonalnie do czasu, w jakim nie mogły być wykorzystane (tj. od dnia następnego po zgłoszeniu rezygnacji z przejazdów).
Reklamacje można złożyć w formie:
- pisemnej:
- w Biurze Obsługi Klienta zlokalizowanym w siedzibie Spółki
przy ul. Raciborskiej 58, 40-074 Katowice, - w dowolnym punkcie odprawy prowadzącym sprzedaż biletów KŚ lub
- przesłanej przesyłką pocztową za pośrednictwem operatora pocztowego
w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe na adres:
Koleje Śląskie Sp. z o.o.
Raciborska 58
40-074 Katowice
- w Biurze Obsługi Klienta zlokalizowanym w siedzibie Spółki
- dokumentowej:
- z wykorzystaniem formularza online zamieszczonego na stronie internetowej kolejeslaskie.com lub
- przesyłanej na adres poczty elektronicznej [email protected]
Od nowego rozkładu jazdy pociągów obsługę połączeń na odcinku Kluczbork – Lubliniec przejmie Polregio. Podobnie jak w obecnym rozkładzie, także od 12 grudnia 2021 odcinek będzie obsługiwało 6 par pociągów. Jedyna zmiana dla mieszkańców Lublińca to więcej bezpośrednich połączeń do Wrocławia.