Koleje Wielkopolskie prowadzą badania jakości usług

Koleje Wielkopolskie prowadzą badania jakości usług

Opinie pasażerów są kluczowe dla budowania oferty, dlatego Koleje Wielkopolskie cyklicznie przeprowadzają badania satysfakcji klientów. Wzorem lat ubiegłych przygotowywana została krótka ankieta na temat jakości świadczonych przez przewoźnika usług.

W obecnym badaniu możliwość przekazania swoich opinii jest jeszcze łatwiejsza, ponieważ kwestionariusz z pytaniami dostępny jest w wersji online, dzięki czemu można go wypełnić w dowolnej chwili.

Ankieta składa się z 16 pytań. Koleje Wielkopolskie oprócz podstawowych pytań o płeć, wiek czy aktywność zawodową, pytają m.in.: o cel podróży, w jaki sposób docieramy do stacji kolejowej, w jakich godzinach pociągi powinny kursować z większą częstotliwością, który z elementów rozkładu jazdy pociągów jest najważniejszy,  na jakiej linii podróżujemy najczęściej oraz jakie względy zdecydowały o wyborze pociągu spółki.

Przewoźnik pyta rownież z jakich ofert specjalnych korzystamy najczęściej oraz jaką formę zakupu biletu wybieramy  najczęściej.

Ankietę można wypełnić tutaj. Badania są całkowicie anonimowe.