Opinie pasażerów są kluczowe dla budowania oferty, dlatego Koleje Wielkopolskie cyklicznie przeprowadzają badania satysfakcji klientów. Wzorem lat ubiegłych przygotowywana została krótka ankieta na temat jakości świadczonych przez przewoźnika usług.
W obecnym badaniu możliwość przekazania swoich opinii jest jeszcze łatwiejsza, ponieważ kwestionariusz z pytaniami dostępny jest w wersji online, dzięki czemu można go wypełnić w dowolnej chwili.
Ankieta składa się z 16 pytań. Koleje Wielkopolskie oprócz podstawowych pytań o płeć, wiek czy aktywność zawodową, pytają m.in.: o cel podróży, w jaki sposób docieramy do stacji kolejowej, w jakich godzinach pociągi powinny kursować z większą częstotliwością, który z elementów rozkładu jazdy pociągów jest najważniejszy, na jakiej linii podróżujemy najczęściej oraz jakie względy zdecydowały o wyborze pociągu spółki.
Przewoźnik pyta rownież z jakich ofert specjalnych korzystamy najczęściej oraz jaką formę zakupu biletu wybieramy najczęściej.
Ankietę można wypełnić tutaj. Badania są całkowicie anonimowe.