Koleje Mazowieckie unieważniły przetarg na naprawy P4 szynobusów

Koleje Mazowieckie unieważniły przetarg na naprawy P4 szynobusów

Koleje Mazowieckie postanowiły unieważnić postępowanie na wykonanie napraw w poziomie utrzymania P4 pięciu spalinowych autobusów szynowych. Złożone oferty okazały się za wysokie.

Zadanie nr 1 dotyczyło wykonania napraw P4 trzech spalinowych autobusów szynowych serii SA135 wraz z wykonaniem prac wykraczających poza stały zakres naprawy, wykonaniem modyfikacji oraz wymiany wszystkich kół monoblokowych wraz z kompletem tarcz hamulcowych w jednym z pojazdów.

Na sfinansowanie tej części zamówienia mazowiecki przewoźnik zamierzał przeznaczyć 4 798 488,3 zł. Najniższą ofertę w wysokości 5 371 779 zł brutto złożyła Pesa Mińsk Mazowieckie.

Zadanie nr 2 dotyczyło wykonania naprawy P4 pojazdu SA222-002 wraz z wykonaniem prac wykraczających poza stały zakres naprawy (w tym uzupełnienie braków), wykonaniem modyfikacji oraz wykonaniem przeglądu zespołu napędowego.

Na sfinansowanie zamówienia Koleje Mazowieckie przeznaczyły 2 707 906,50 zł brutto. Najniższą ofertę w wysokości 4 378 800 zł brutto złożył Serwis Pojazdów Szynowych.

Zadanie nr 3 dotyczyło wykonania naprawy P4 jednego spalinowego autobusu szynowego VT628. Budżet jaki przewoźnik zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 2 446 519,20 zł. Jedyną ofertę w wysokości 2 577 465 zł brutto złożyło konsorcjum CSI Invest oraz RS Mobility.