Dwie oferty na naprawy P4 13 składów 27WE SKM Warszawa

Dwie oferty na naprawy P4 13 składów 27WE SKM Warszawa

Dwóch wykonawców zgłosiło się do przetargu na wykonanie 13 napraw P4 dla EZT typu 27WE wraz z wykonaniem prac dodatkowych związanych z obsługą techniczną. Obie oferty zmieściły się w budżecie przewoźnika.

Szybko Kolej Miejska w Warszawie na sfinansowanie zamówienia przeznaczyła w sumie 83 575 481,97 zł brutto z czego na zamówienie podstawowe 72 613 532,16 zł brutto a na prace dodatkowe w ramach prawa opcji 10 961 949,81 zł brutto. Przewoźnik określił, że  czas wykonania naprawy P4 na pierwszym pojeździe wynosi 90 dni kalendarzowych a oferenci musieli deklarować czas wykonania obsług technicznych pozostałych składów.

ZNTK Mińsk Mazowiecki przedstawił ofertę na kwotę 58, 872 mln zł brutto w tym zamówienie podstawowe 49,569 mln zł oraz 9,4 mln zł na prace dodatkowe. Termin realizacji napraw, każdego z 12 pozostałych składów firma określiła na 64 dni kalendarzowe.

Druga ofertę złożyło konsorcjum firm Serwis Pojazdów Szynowych oraz Serwis Pojazdów Szynowych Autoryzowana Stacja Obsługi Piotr Mieczkowski, które wyceniło prace na 56,365 mln zł brutto w tym 47 942 mln zł na prace podstawowe oraz 8,423 mln zł na prace wykonane w ramach opcji. Konsorcjum zadeklarowało, że  naprawa każdego z pozostałych składów wyniesie 74 dni kalendarzowe.

Przy wyborze oferty przewoźnik będzie kierował się dwoma kryteriami, terminem realizacji usługi – waga  20% oraz ceną – waga 80%.

SKM Warszawa chce rozpocząć naprawę pierwszego pojazdu na początek stycznia 2021 r. Wszystkie naprawy powinny zostać wykonane do  31 lipca 2022 r.