DB Cargo Polska dobrze ocenione przez klientów

DB Cargo Polska dobrze ocenione przez klientów

Ogólny poziom satysfakcji klientów z realizowanych przez DB Cargo Polska usług od dziewięciu lat niezmiennie utrzymuje się na stałym wysokim poziomie, powyżej 4 punktów w pięciostopniowej skali. W tegorocznym badaniu wskaźnik ten osiągnął 4,5 punktu, co jest drugim najlepszym wynikiem w historii tego badania.

Od 2012 roku DB Cargo Polska regularnie poddaje indywidualnej ocenie klientów realizowane na ich zlecenie usługi towarowego transportu kolejowego. Każdorazowo niezależny instytut badania opinii IPSOS GmbH przeprowadza badanie na sześciu rynkach, na których działa Grupa DB Cargo, w tym w Polsce. W każdej edycji badania, ewaluacji poddawany jest cały proces transportowy, od doradztwa sprzedażowego, przez zarządzanie kontraktami, złożenie zamówienia, zapewnienie wagonów, realizację transportu, przepływ informacji, proces fakturowania, kończąc na obsłudze reklamacji. Wszystkie etapy procesu transportowego, na przestrzeni ostatnich dziewięciu lat, uzyskały w oczach klientów uznanie, notując wyniki powyżej 4 punktów, w pięciopunktowej skali.

– Wysokie wyniki cieszą i dają dużo satysfakcji, tym bardziej że zostały osiągnięte podczas pandemii – czasu trudnego nie tylko dla rynku kolejowego, ale również dla całej światowej gospodarki. Jestem zadowolony, że w oczach naszych klientów usługi, które im dostarczamy, od lat oceniane są wysoko. Oznacza to, że nasza rynkowa deklaracja świadczenia usług wysokiej jakości, ma swoje pokrycie w codziennej praktyce. Chciałbym podziękować naszym klientom za dotychczasową współpracę i tak dobrą opinię. Motywuje nas ona do jeszcze cięższej pracy, tak by każdego dnia dostarczać coraz lepsze rozwiązania transportowo-logistyczne. – mówi Paweł Pucek, Członek Zarządu ds. Sprzedaży DB Cargo Polska. – Dziękuję także moim koleżankom i kolegom zaangażowanym w proces obsługi klienta i realizacji transportu. Bez ich zaangażowania w codzienne relacje z naszymi klientami, nie udałoby się utrzymać wysokiego poziomu realizowanych usług w tak długim okresie – dodaje Pucek

W badaniu ocenie poddawana jest także chęć dalszej współpracy, rekomendacja dostawcy usług oraz wizerunek firmy. Tutaj również od początku realizowania badania oceny utrzymują się na wysokim ponad 4-punktowym poziomie.

W tegorocznej edycji badania frekwencja przekroczyła 70%.