W ramach ogłoszonego zapytania o informację (RFI) ws. planowanego do uruchomienia postępowania na wdrożenie i uruchomienie Programu Lojalnościowego we wskazanych kanałach sprzedaży PKP Intercity zgłosiły się 4 firmy.
Jak poinformowała Agnieszka Serbeńska z zespołu prasowego PKP Intercity, wszystkie zgłoszone firmy miały możliwość zaprezentowania dostępnych rozwiązań.
Przypomnijmy, że program lojalnościowy byłby dedykowany Klientom podróżującym wszystkimi kategoriami pociągów komercyjnych i niekomercyjnych (TLK, IC, EIC, EIP).
Zgodnie z opisaną charakterystyką projektu, zamian za zakupy biletów na przejazdy pociągami, uczestnicy otrzymaliby punkty, którymi mogliby opłacać kolejne zakupy biletów, bądź odebrać nagrody z katalogu nagród. Punkty przyznawane będą za zakupione bilety na pociągi wszystkich kategorii na odcinku krajowym. Planowany przelicznik punktów ma wynosić 1 zł = 3 punkty.
Z udziału w programie lojalnościowym wyłączeni są pracownicy spółek kolejowych korzystający ze zniżek z Ulgowych Usług Transportowych (UUT) i osoby podróżujące pociągami międzynarodowymi w komunikacji międzynarodowej.